امام جمعه گرمسار:
امام جمعه گرمسار گفت: رعایت حجاب و عفاف از ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) است و دختران ایرانی باید حجاب را زینت خود بدانند.
کد خبر: ۴۶۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 26 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس با اشاره به میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: حضرت معصومه (س) قم را به قطب مذهبی کشور و یکی از پایگاه‌های مهم دینی تبدیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: روز میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر نامگذاری شده است تا دختران ما با منزلت و جایگاه ایشان آشنا شوند و بدانند دختر در جامعه چه منزلتی دارد.

امام جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه دختران باید از ابعاد مختلف زندگی حضرت معصومه (س) الگوبرداری کنند، تصریح کرد: دختران باید سیره ایشان را در زندگی خود جاری کنند.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف از ابعاد شخصیتی بزرگان دین حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت معصومه (س) است، اضافه کرد: دختران باید حجاب و عفاف داشته باشند و آن را زینت خود بدانند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف برخلاف تبلیغات ضدفرهنگی دشمن محدودیت نیست، اظهار کرد: دختران ما باید با این حقیقت مهم آشنا شوند و حجاب و عفاف را جزئی از وجود خود بدانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار