ضرورت اجرای مصوبه دولت در خصوص تغییر تایم ادارات؛
کلیه برنامه های آموزشی و امتحانات مراکز آموزشی استان بدون تغییر و بر اساس برنامه های تعیین شده قبلی برگزار خواهند شد.
کد خبر: ۴۶۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 30 July 2017
 اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اعلام کرد: تایم کار ادارات خوزستان تا یکشنبه هفته آینده همچنان ساعت 13 به پایان خواهد رسید.

به گزارش تابناک خوزستان، بر اساس اطلاعیه این اداره کل، با توجه به اطلاعیه اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص وقوع دمای 50 درجه سلسیوس و بالاتر در سطح استان و همچنین وقوع پدیده شرجی در روزهای یکشنبه 96/05/08 تا یکشنبه هفته آینده مورخ 96/05/15 و با هماهنگی و موافقت مهندس هاشمی زاده معاون محترم امور عمرانی و جانشین رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان و بمنظور مصرف بهینه برق ادارات کاهش پیک باری شبکه برق صرفه جویی در مصرف آب و برق بویژه در ساعات اوج مصرف در ادارات و همچنین پیشگیری از قطعی های احتمالی آب و برق و گرمازدگی و جهت رفاه و آسایش حال شهروندان بدینوسیله زمان اتمام کار کلیه بانکها و ادارات و شرکت ها و مراکز آموزشی و دستگاههای اجرایی استان (بجز مراکز عملیاتی خدماتی امدادی بهداشتی درمانی و بیمارستانها و مراکز آتش نشانی) در روزهای سه شنبه تا چهارشنبه مورخ 10 و 96/05/11 و روزهای شنبه و یکشنبه مورخ های 14 و 96/05/15 ساعت 13 اعلام می گردد.

ضمنا کلیه برنامه های آموزشی و امتحانات مراکز آموزشی استان بدون تغییر و بر اساس برنامه های تعیین شده قبلی برگزار خواهند شد.

در هفته های اخیر بارها ساعت کار ادارات خوزستان کاهش یافته است. هیئت دولت اخیرا به استانداری ها اجازه داده است در قبال تعطیلی زودهنگام ادارات، تایم کاری یک ساعت زودتر شروع شود. با این وجود ساعت آغاز بکار ادارات در خوزستان تغییری نکرده است. عدم تغییر ساعت شروع بکار ادارات و کاهش ساعت کار از سویی برخی مشکلات را در انجام امور روزمره اداری شهروندان ایجاد نموده است. 

به نظر می رسد مسئولان ستاد بحران استان نسبت به اجرایی شدن مصوبه دولت اقدام کند تا هم نسبت به صرفه جویی در مصرف برق اقدام شود و هم کاهش ساعات کار ادارات، برای شهروندان مشکل ساز نباشد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار