با حکم وزیر کشور فرماندار اهر به سمت معاون استاندار وفرماندار ویژه خوی منصوب شد.
کد خبر: ۴۷۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 01 August 2017
  وزیر کشور در حکمی سید محمد عابدی را به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی منصوب کرد.

در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به سید محمد عابدی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم آذربایجان غربی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

سید محمد عابدی متولد سال ۱۳۴۴ در قم می باشد و اصالتا اهل شهرستان خوی از آذربایجان غربی است.

عابدی  دارای مدرک تحصیلی کارشناسی جغرافیا و کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری می باشد.

وی از سال های ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶ در زمان فرمانداری پرویز امجدی و رضا عبادی در شهرستان اهر به عنوان معاون فرماندار مشغول به خدمت بود.

همچنین پیش از این سمت‌ های مختلفی همچون بخشداری مشگین‌ شهر و معاونت فرمانداری‌ های مشگین‌ شهر و شبستر را عهده‌ دار بوده و از اول دی ۱۳۷۶ به مدت پنج سال نیز فرمانداری چالدران در آذربایجان غربی  را بر عهده داشته است.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، عضو کمیته امنیتی کمیسیون ایران و ترکیه و کارشناس مطالعات سیاسی و دانشجویی استانداری آذربایجان‌ شرقی از دیگر مسئولیت‌ های وی در مجموعه وزارت کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار