فرماندار سنقرو کلیایی گفت: مشارکت مردم روستای طاهر آباد از توابع این شهرستان مهمترین عامل پایلوت قرار گرفتن این روستا برای اجرای طرح روستای سالم و بالارفتن سطح رفاه و آسایش اهالی است .
کد خبر: ۴۷۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 05 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنقر و کلیایی ،یاور محمدی دربازدید از روستای طاهر آباد و جلسه برنامه ریزی برای اجرای طرح های بهداشتی و زیبا سازی محیط درمسجد این روستا افزود: با اجرای طرح روستای سالم، مردم روستای طاهر آباد از امکانات رفاهی و بهداشتی قابل توجهی برخوردار خواهند شد و کار آفرینی و اشتغال پایدار را در روستا به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: روستاهایی که نسبت به بالارفتن سطح رفاه زندگی خودشان احساس مسئولیت کنند و به عمران و آبادانی روستا علاقه نشان دهند، از خدمات بیشتری از سوی دولت برخوردار خواهند شد.

فرماندار سنقرو کلیایی با بیان اینکه امروز در روستاها امکانات ارزشمندی از قبیل اینترنت پرسرعت، گاز، راههای ارتباطی مناسب و... وجود دارد، زندگی مردم روستا هم به سبک زندگی شهری نزدیک تر شده و بایستی با اجرای طرح روستای سالم و افزایش رفاه با مشارکت مردم، انگیزه ماندن در روستا و اشتغال برای روستائیان فراهم شود.

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس نیز نامگذاری کوچه های روستا به نام افرادی که برای عمران روستا بیشترین را فعالیت می کنند، ایجاد همدلی و وحدت برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح و ترغیب و تشویق سایر روستاهای دیگر و ایجاد بستر مناسب برای بازگشت مهاجرین و مشارکت خیرین برای اجرای طرح روستای سالم را ضروری دانست.

تسطیح و خاکبرداری و شن ریزی و آسفالت معابر خاکبرداری شده در روستا، احداث فضای سبز و نصب وسایل ورزشی، تعمیر مسجد و زیبا سازی دیوارها با نقاشی و شعارنویسی، نامگذاری کوچه ها ونصب تابلو، ادامه اجرای طرح هادی، تجهیزو نوسازی منبع و نصب شیر های قطع کن در محلات مختلف، احداث جایگاه زباله و تجهیز زمین ورزشی و نوسازی مدرسه از مهمترین موضوعاتی بود که برای اجرای کامل آنها و آماده شدن روستا برای برگزاری جشنوراه روستای سالم در آینده نزدیک برنامه ریزی شد. 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار