اخیرا تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند ارتقاء یافته اپل با نام آیفون 7 اس لو رفته و در فضای مجای منتشر شده است.
کد خبر: ۴۷۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 06 August 2017

به گزارش تابناک : در حالی که بیشتر توجهات مردم و مصرف کنندگان گوشی های هوشمند شرکت اپل به گوشی نسل جدید این شرکت یعنی «آیفون 8» جلب شده است، با این حال شرکت اپل دو گوشی دیگر را نیز برای عرضه در سال 20177 برنامه ریزی کرده است.

این دو گوشی که «iPhone 7s » و « iPhone 7s Plus» نام دارند، نسخه های ارتقاء یافته گوشی نسل فعلی اپل یعنی آیفون 7 هستند. اما اخیرا تصاویر جدیدی از گوشی آیفون 77 اس منتشر شده و در فضای مجازی بین کاربران دست به دست می‌شود. گفتنی است که بدنه این گوشی از جنس شیشه است و ممکن است اپل برای ساخت آن از تکنولوژی شارژ بی سیم استفاده نماید.

پیش بینی می‌شود گوشی «آیفون 7 اس» و «آیفون 7 اس پلاس» پس از عرضه به ترتیب 650 و 769 دلار قیمت گذاری شوند. این نشان می‌دهد که قیمت گوشی آیفون 8 قطعا بیش از این قیمت ها خواهد بود.

شرکت اپل در نظر دارد که هر سه گوشی جدید خودش را طی مراسمی در ماه سپتامبر معرفی کند. البته برخی گزارش‌ها حاکی از آن است کهگوشی OLED آیفون بعد از این سه گوشی و در ماه اکتبر معرفی خواهد شد، اما برخی دیگر می‌گویند سه گوشی یاد شده یعنی « آیفون 8» ، «آیفون 7 اس» و « آیفون 7 اس پلاس» به طور یکجا رونمایی خواهند شد.

در ادامه تصاویر لو رفته از گوشی آیفون 7 اس را مشاهده می‌کنید :

 

انتشار اولین تصاویر آیفون 7 اس

 

انتشار اولین تصاویر آیفون 7 اس

 

انتشار اولین تصاویر آیفون 7 اس






منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار