رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و حفظ و نشر آثارشان را وظیفه خود می‌دانیم و اگر بتوانیم گامی دراین راه برداریم باعث افتخار خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 15 August 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی: سردار بهمن کارگر عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و حفظ و نشر آثارشان را وظیفه خود می‌دانیم و اگر بتوانیم گامی در این راه برداریم باعث افتخار خواهد بود؛ سال 95 بیش از 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی بازدید کرده‌اند که  300 هزار نفر از آذربایجان غربی بازدید داشته‌اند؛ درصد زیادی از این افراد جوانان هستند که به صورت فعال و مشتاقانه در این سفرها شرکت کرده‌اند علی رغم تبلیغاتی که در این زمینه می‌شد تا جوانان ما را از ادامه راه شهدا بازدارند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در منطقه آذربایجان غربی پنج یادمان جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود که یادمان شهید تمرچین و بروجردی نمونه‌هایی از این یادمان‌های باارزش هستند.

کارگر با اشاره به برگزاری کنگره 12 هزار شهید استان، خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره فوق در آبان ماه امسال،گام خوبی است تا عموم مردم استان و کشور از فداکاری‌های این شهیدان آگاه شوند ضمن اینکه یاد و خاطره این عزیزان نیز حفظ می‌شود.

وی به شهیدان آذربایجان غربی در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: آذربایجان غربی همواره یکی از استان‌های خط مقدم در زمان جنگ بوده و شهیدان زیادی نیز در این راه داده اما با وجود اتمام جنگ، همچنان این استان با توجه به موقعیت ویژه‌ای که دارد همچنان شهیدانی برای دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم می‌کند.

لازم به ذکر است سردار بهمن کارگر پس از پایان این جلسه همراه مقامات استانی و خبرنگاران از خانواده شهیدان غفاری‌آذر دیدار کرد.
منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار