رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری سمنان گفت: این مرکز آموزشی برای نخستین بار در کشور دوره تخصصی شهروند خبرنگار را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۸۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 04 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، عباس بابایی بااعلام این خبر افزود: علاقمندان به حوزه خبر و خبرنگاری و فعالان رسانه می‌توانند در این دوره پودمانی شرکت کنند.

وی اظهار کرد: این دوره به صورت تک پودمان و در قالب یک دوره چهارماهه برگزار می شود و در پایان مدرک تخصصی دانشگاهی به فراگیران اعطا می‌شود.

به گفته وی تهیه و تنظیم خبر در شهر، نگارش فارسی در خبر، مدیریت رسانه و اخبار شهری، تصویر برداری شهروند خبرنگار، آشنایی با اصول مصاحبه ، آشنایی با قانون مطبوعات و حقوق شهروندی و مبانی ارتباطات شهروندی از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره چهارماهه است.

بابایی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری اگر بخواهد در حوزه شهری موفق باشد نیاز دارد که مردم به عنوان چشم ناظر اخبار و اطلاعات را به آنها منتقل کنند تا مدیریت شهری برنامه ریزی مناسبی را برای محیط شهر داشته باشد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری سمنان حداقل داشتن مدرک فوق دیپلم را شرط حضور در این دوره اعلام و تصریح کرد: برپایی این دوره به ارتقاء سواد رسانه‌ای کمک شایانی می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار