به گفته معاون عمرانی فرماندار همدان سه طرح تقاطع غیرهمسطح پیشنهاد داده شده در انتظار تایید نمایندگان ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۴۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 19 June 2015

معاون عمرانی فرماندار همدان گفت: در شهر همدان سه طرح تقاطع غیرهمسطح پیشنهاد داده شده که در انتظار تایید نمایندگان ریاست جمهوری است.

به گزارش تسنیم ، حسین افشار در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: در استان همدان 233 میلیارد تومان اعتبار استانی از محل ماده 180 و مبلغ 700 میلیارد تومان نیز از محل منابع ملی و پیوست قانون بودجه در نظر گرفته شده است.

افشار تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان‌ها طرح‌های جدیدی تعریف شده و براساس ضرورت منطقه‌ای به تصویب می رسد.

وی اظهار داشت: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند و به منطقه محروم قهاوند توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان نیز گفت: در سطح شهرستان 23 میلیارد و 480 میلیون تومان اعتبار نیاز است که یک میلیارد و 330 میلیون تومان از این مبلغ، مطالبات پیمانکاران برای تکمیل پروژه‌ها بوده است.

محمدرضا مرادی افزود: در سال 93 از محل اعتبارات ملی در بخش سیستم‌های گرمایشی 36 پروژه استاندارد سازی شد که شامل 327 کلاس درس و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 928 میلیون تومان بوده است.

وی تاکید کرد: از اعتبارات ملی برای تخریب و بازسازی تعداد 35 پروژه در قالب 545 کلاس درس با متراژ 69 هزار مترمربع بوده که با پیشرفتی بالای 80 درصد مواجه است.

مرادی عنوان کرد: از اعتبارات مقاوم سازی نیز 16 پروژه با 275کلاس درس تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: برای ساخت و تکمیل 53 پروژه به اعتباری بالغ بر 26 میلیارد و 400 میلیون تومان نیاز است که از این مبلغ یک میلیارد و 650 میلیون تومات مطالبه پیمانکاران است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اظهار داشت: در شهرستان همدان ارزش راه‌ها ارزشی بالغ بر 556 میلیارد تومان است که به ازای هر کیلومتر 55 میلیارد تومان برای نگهداری از راه‌های موجود باید هزینه شود.

رسول ابراهیم خانی افزود: سال گذشته از اعتبارات استانی 5 میلیارد و 700 میلیون تومان به اداره راه اختصاص داده شده بود که 310 میلیارد ریال آن تاکنون تخصیص یافته است.

وی تاکید کرد: 40 پروژه در چهار بخش توسط این اداره تعریف شده است که در بخش فنی و اجرایی و ساختمان های دولتی و عمومی تعداد 16 پروژه با اعتبار ده میلیارد و 355 میلیون تومان، راهداری با 13 میلیارد تومان، راه روستایی با 3 میلیارد و 800 میلیون تومان و در بخش راهداری 11 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان همدان نیز گفت: برای اجرای اصلاح شبکه فاضلاب شهر همدان در سال جاری 8 میلیارد و 400 میلیون تومان و برای آبرسانی به شهر همدان 1 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان نیز گفت: 30 پروژه در قالب 10 برنامه برای امسال پیشنهاد شده که این طرح‌ها نیازمند 4 میلیارد و 410 میلیون تومان اعتبار است.

جواد رشیدی تصریح کرد: طرح‌های جهاد کشاورزی از جمله احداث کانال‌ها و بندهای انحرافی ادامه دار است که پس از مدتی 10 تا 20 درصد تخریب می شود و نیازمند اعتبارات مجدد است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار