هری کین مهاجم اول باشگاه تاتنهام و فوتبال انگلیس می گوید از رونالدو و مسی برای حضور در بین بهترین های جهان استفاده می کند
کد خبر: ۵۰۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 26 September 2017
به گزارش تابناک : هری کین مهاجم اول باشگاه تاتنهام و فوتبال انگلیس می گوید از رونالدو و مسی برای حضور در بین بهترین های جهان استفاده می کند. کین همانند فصل های اخیر شروعی درخشان در لیگ برتر داشته و در ۷ بازی ابتدایی موفق به زدن ۶ گل شده است. کین در ۳ فصل اخیر همیشه در بین بهترین گلزنان لیگ برتر حضور داشته و در دو فصل موفق به زدن ۳۰ گل شده است و این عملکرد باعث شده که اکنون در بین بهترین مهاجم های جهان جای داشته باشد.
هری کین در مصاحبه با رسانه های بریتانیا گفت:
بله من از رونالدو و مسی برای گرفتن انگیزه بیشتر استفاده می کنم. با حضور رسانه های اجتماعی در این روزها بسیار سخت است که از این چیزها دور باشید. می خواهم یکی از بهترین بازیکنان جهان باشم، پس وقتی مردم مقایسه ها را انجام می دهند و می بینم که نزدیک به این بازیکن ها هستم انگیزه بیشتری برای نزدیک تر شدن به آن ها و رفتن به مرحله بعدی پیدا می کنم.
تاتنهام در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آپوئل می رود. کین در ادامه صحبت هایش می گوید که احساس می کند روز به روز در حال بهتر شدن است.
من در حال رشد کردن و بالغ تر شدن هستم و به لحاظ بدنی هم چنین حسی دارم. حس می کنم در قیاس با گذشته قدرت بیشتری برای رقابت بدنی با مدافعین دارم. من خوب غذا می خورم و خوب ریکاوری می کنم و همه چی به همین ها برمی گردد.
عمر فوتبالی شما کم است و بنابراین باید هر روز و هر هفته از آن بیشترین استفاده را ببرید. به همین خاطر هم من تا این حد تلاش می کنم و زمانی که سنم بالاتر رفت و بازنشست شدم به سراغ گلف بازی کردن می روم.





منبع : پارس فوتبال 
برچسب ها: هری کین ، لیونل مسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار