حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی در نامه ای استعفای خود را جهت حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.
کد خبر: ۵۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۳ 21 June 2015

به گزارش خبرنگار ما ، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، در نامه ای خطاب به نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه استعفای خود را جهت حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، اعلام کرد.

متن کامل استعفای مدیرکل اوقاف و امور خیریه به این شرح است:

سرور ارجمندحضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای محمدی دام عزه العالی

نماینده محترم ولی فقیه و ریاست معظم سازمان اوقاف و امور خیریه

سلام علیکم

باصلوات برمحمد و آل محمد، خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم که در عصر غیبت قائد قافله عشق در سایه سار رهبری مقام عظمای ولایت، توفیق خدمت گزاری را در نهادی که متعلق به اهل بیت عصمت و طهارت است عنایت فرمود اینک بعد از سالها توفیق خدمت گزاری تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی به آستان مقدس قرآن کریم، امامزادگان، موقوفات (این فدک فراموش شده اهلبیت علیهم السلام) مساجد و ... باعنایت به تقاضا و اصرار بزرگان برای خدمت بیشتر در عرصه قانونگذاری و برای تحقق بخشی به فرامین مقتدای انقلاب اسلامی جهت تحقق سند چشم انداز ایران اسلامی و مولفه های اقتصاد مقاومتی، حمایت ازتولید، اشتغال و کار، تلاش برای پیشرفت علمی، فناوری، صنعتی، هسته ای، کشاورزی و ورزشی، حل معظلات و مشکلات جوانان و زنان این قشر فرهیخته معاصر(مادران و همسران فداکار)، انسجام بخشی دستگاه‌های فرهنگی و برای دفاع از هویت فرهنگی ایران اسلامی و سال‌ها ایثارگری و مجاهدت، خاصه هویت فرهنگی، دینی، تاریخی آذربایجان و تبریز لبریز از قهرمانی و غیرت و ولایتمداری، شهر اولین ها، شهرعلامه ها ، شهر شهیدان محراب، شهر سرداران فاتح، شهر فقیهان و عارفان و شاعران و مبارزان، آذرشهر قهرمان و شهیدپرور و شهر اسکو شهر علم و دانش و فرهنگ، سهند سرافراز، خسروشاه شهر آیات، خسروشاهی، گوگان قهرمان، ایلخچی ولایتمدار و ممقان شهر عالمان بزرگ، سردرود پایتخت تابلو فرش ایران و ... و برای دفاع از حق و حقوق آذربایجان( سر ایران) و ارتقاء جایگاه آن در ایران اسلامی و دنیا از سمت خود استعفاء می نمایم تا انشاءالله با اعتماد مردم شریف به رسالت خود در خانه ملت عمل نمایم و کما فی السابق خادم دین، فرهنگ، وقف و امامزادگان و مساجد فی الجمله خادم قرآن و اهلبیت(ع) و مردم باشم.

امید است با قبول استعفای اینجانب زمینه حضور این بنده کمترین حضرت حق (جل وعلا) در عرصه رقابت انتخاباتی مجلس دهم را فراهم فرمائید. دوام توفیقاتتان را تحت توجهات امام عصر(عج) در سایه سار رهبری مقام عظمای ولایت از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

گفتنی است، استعفای حجت الاسلام حسینی مورد پذیرش نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است و گفته می شود، حجت الاسلام مشهوری معاون فعلی اداره کل اوقاف استان و مدیرکل سابق اوقاف و امر خیریه استان اردبیل جایگیزین حجت الاسلام حسینی خواهد بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار