معاون فرماندار سنقرو کلیایی گفت: به منظور برنامه ریزی و هماهنگی دستگاههای اجرایی و امداد رسان، برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده، تعداد 12 کار گروه تخصصی در حوزه پدافند غیر عامل در این شهرستان تشکیل شده است.
کد خبر: ۵۰۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 15 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنقر و کلیایی ،افشین رحیمی در جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل درسنقرو کلیایی افزود: این کار گروه ها شامل فرهنگی، اجتماعی ، آموزشی، سوخت، انتظامی، راه و شهر سازی،
پشتیبانی و خدمات شهری، بهداشت و سلامت، آب و برق، امداد و نجات، ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشارکت مردمی و صنعت و معدن می باشد.

وی از برگزاری مانور پدافند غیر عامل با محوریت ریزگردها و زلزله درآبان ماه در سد شهدا سنقرخبر داد و گفت: در همین روز کلاس آموزش پدافند غیر عامل با همکاری هلال احمر، آموزش و رورش و شبکه بهداشت و درمان برگزارخواهد شد.

معاون فرماندار سنقرو کلیایی بیان داشت لایه روبی آبرو ها و مسیل ها، تهیه نمک و تجهیز ماشین آلات برف روبی در شهرومحورهای مواصلاتی، ذخیره سوخت مورد نیاز روستائیان بخصوص مناطق صعب العبور، تجهیز پایگاههای امداد رسانی هلال احمرو پیگیری در خصوص تخریب واحد های غیر مجاز احداث شده در مسیر رودخانه ها از تمهیداتی است که با توجه به شروع فصل سرما و بارندگی در این شهرستان اندیشیده شده است.

تشکیل کار گروه در خصوص تعیین میزان خسارت کشاورزان مبنی بر بخشودگی سود کارمزد و جریمه وام های دریافتی و امهال اصل وام آنها به مدت 3 سال، پیگیری در خصوص تکمیل ساختمان مدیریت بحران و پیگیری و نصب شیرهای آتش نشانی در سطح شهرسنقرازمهمترین مصوبات این جلسه بود.

همچنین اطلاع رسانی و برگزاری برنامه های علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری توسط دستگاههای اجرایی ذیربط در راستای ارتقاء آگاهی و شناخت مردم نسبت به پدافند غیرعامل از دیگر مصوبات این جلسه بود. 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار