رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی در میاندوآب با عنوان شهر دوچرخه ایران و با پخش زنده از شبکه سه سیما خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 18 October 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی: امیر رضاپور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر ، گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی با شعار "میاندوآب، شهر دوچرخه ایران” روز جمعه ۲۸ مهر ماه در این شهر برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب اظهار کرد: این همایش بزرگ با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت ۷ صبح با تجمع در کوی جهادگران در مقابل سالن اتحاد شروع و به پارک گوللر باغی ختم می شود.

وی با بیان اینکه این همایش از برنامه "صبح و نشاط” شبکه سه سیما به صورت زنده پخش می شود، افزود:  در پایان این همایش جوایزنفیسی از جمله یک دستگاه خودروی پراید، دوچرخه، کارت هدیه با مبالغ متفاوت، دوچرخه ورزشی ، لباس ورزشی و لوازم خانگی و سایر جوایز اهدا می شود.

رضاپور تصریح کرد: مردم میاندوآب، روز جمعه با حضور مثال زدنی و بی نظیر خود به همه مسئولان و بینندگان از شبکه سه و به سراسر ایران نشان می دهند که عنوان "شهر دوچرخه” ایران برازنده میاندوآب بوده و چرا این شهر را شهر دوچرخه ها می نامند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با بیان اینکه دوچرخه سواری در میاندوآب از قدمت زیادی برخوردار است و مردم این شهر علاقه فراوانی به دوچرخه دارند، اظهار کرد: از همه دوستان و علاقمندان و همشهریان دعوت می کنیم با هر نوع دوچرخه ای که دارند در این همایش شرکت کنند تا میاندوآب را به نام شهر دوچرخه ایران مطرح کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار