نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت نیرو رای اعتماد ندهند؛ دولت از پیشنهاد اشخاصی که در حوزه آب به مردم ظلم و خیانت کرده اند دست بردارد"
کد خبر: ۵۱۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 29 October 2017

 آیت‌الله دکتر محسن حیدری امام جمعه اهواز و نماینده خوزستان در مجلس خبرگان در نماز جمعه اهواز با اشاره به سالروز شهادت سیدمصطفی خمینی اظهار داشت: مقام معظم رهبری پیرامون شخصیت آیت‌الله سید مصطفی خمینی فرموده‌اند که ایشان آقازاده‌ای بود که از آقازادگی و از اخلاق ناشایست بعضی از آقا‌زاده‌ها به دور بود از این رو ایشان باید برای آقازاده‌ها نمونه و اسوه باشد.

وی با اشاره به سالروز وفات سلمان فارسی افزود: ایشان شخصیتی عظیم و بزرگ داشت به‌طوری که پیامبر(ص) درباره ایشان فرموده‌اند که «سلمان دریایی است که آبش تمام نمی‌شود و گنجی است که منافعش تمامی ندارد و سلمان از ما اهل بیت(ع) است».

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی برای معرفی هرچه بیشتر سلمان فارسی به مردم تلاش کنند همچنین به سالروز شهادت حسین فهمیده اشاره کرد و گفت: امیدواریم نوجوانان، دانش‌آموزان و نیز جوانان ما زندگی‌نامه شهید حسین فهمیده و شهید حججی که بسیجی جوانی بود و برای همه جوانان دنیا به یک حجت الهی تبدیل شده را بخوانند و از اخلاص و معرفت آنان درس بگیرند و امثال این جوانان تشکیل دهنده جبهه مقاومت همچون حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن، جیش الشعبی در سوریه و حشدالشعبی در عراق هستند.

وی در ادامه بیان کرد: سخنان اخیر ترامپ اظهار عجز و درمانگی‌اش در برابر جمهوری اسلامی و سپاه است چرا که بر اثر سپاه و بسیج است که در دنیا حماسه‌ها رقم خورده است.پیروزی ها مقاومت در سوریه با آزاد سازی المیادین و قسمتی از دیرالزور ادامه دارد و با پایان یافتن داعش، اندک گروهک های تکفیری دیگر سوریه نیز ازبین خواهند رفت، و به لطف خداوند همانگونه که سردار سلیمانی گفت تا دوماه آینده داعش وجود نخواهد داشت.

آیت الله حیدری در ادامه افزود: وزیری که دولت در ابتدا برای وزارت نیرو پیشنهاد داد در بحث آب و طرح های انتقال آب حقیقتا بیطرف نبود و سوابق ایشان در دوره اصلاحات یادمان نرفته بود، که با تلاشهای نمایندگان خوزستان در مجلس رای اعتماد نگرفت، اکنون شخص دیگری از همین جنس برای تصدی این وزارت خانه پیشنهاد شده است، امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بصیرت به این وزیر هم رای اعتماد ندهند تا دولت از معرفی گزینه هایی که به مردم ظلم و خیانت می کنند دست بردارد.

آیت‌الله حیدری با اشاره به حوادثی از جمله رانش کوه که منجر به تخریب 2 باب منزل و کشته شدن 2 کودک شد، عنوان کرد: هفته گذشته 2 حادثه تلخ در منطقه منبع آب و کوی شهید مدرس رخ داد که مایه تاسف است امیدواریم مسئولان مربوطه برای جبران این خسارت‌ها و جلوگیری از تکرار این حوادث همت بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه به آغاز راهپیمایی اربعینی به نام مشایه از مناطق حاشیه‌نشینی از جمله ملاشیه، سیاحی و عین دو همچنین حمیدیه اشاره کرد و افزود: ده‌ها هزار نفر با پای پیاده از چهارم صفر راهپیمایشان را آغاز کرند. حقیقتا این عشق به اهل بیت(ع) مایه افتخار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عقب‌نشینی اقلیم کردستان از رفراندوم تصریح کرد: آمریکا عملا و نه رسما و نیز اسرائیل با تمام ظرفیت به میدان آمد که این موضوع رقم بخورد اما توطئه آمریکا و اسرائیل خنثی شد.

وی گفت: در این بین اسرائیل بیش از همه متضرر شد چرا که روزانه بیش از 300 هزار بشکه نفت را از کردستان عراق می‌گرفت ولی با بازپس‌گیری کرکوک دیگر این موضوع شدنی نیست و اسرائیل با مشکلات جدی از نظر نفت مواجه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار