کارشناس هواشناسی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: احتمال افزایش شدید غلظت ذرات معلق موجود در جو و کاهش کیفیت هوا از عصر امروز تا بامداد چهارشنبه در استان مرکزی پیش بینی می شود.
کد خبر: ۵۱۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 30 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ وضعیت هوای استان طی روزهای آتی کمی تا قسمتی ابری در برخی از نقاط وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی با بیان اینکه بررسی تصاویر ماهواره نشان دهنده ایجاد توده بزرگی از گرد و خاک در کشور عراق است گفت: الگوی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که این توده گرد و خاک طی امروز و فردا به سمت ایران حرکت خواهد کرد و موجب کاهش کیفیت هوا در کل نوار غربی کشور همچنین برخی نواحی مرکزی کشور خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس احتمال افزایش شدید غلظت ذرات معلق موجود در جو و کاهش کیفیت هوا از عصر امروز تا بامداد چهارشنبه در استان مرکزی پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: به دلیل تغییرات فشار هوا و ناپایداری در سطوح میانی جو سرعت وزش باد در نواحی شمال غرب کشور و در برخی از مناطق غرب و شمال کشور امروز بسیار شدید می باشد. این شرایط با شدت کمتر در استان مرکزی موجب افزایش سرعت باد در برخی از مناطق استان بویژه مناطق شمال و غرب استان طی ساعاتی از امروز خواهد شد.

بر این اساس وضعیت هوای استان طی روزهای آتی بدین شرح می باشد:

دوشنبه: کمی تا قسمتی ابری در برخی از نقاط وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک ( در نواحی شمال و غرب استان کمی ابری تا نیمه ابری در برخی از نقاط وزش باد شدید و گردوخاک)

سه شنبه: صاف تا کمی ابری و وزش باد و گرد و خاک

چهارشنبه: صاف تا کمی ابری و غبار آلود در بعداز ظهر وزش باد و احتمال گرد و خاک محلی

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار