عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی آمریکا را فتنه خواند و گفت: آمریکا همواره سیاست‌های را علیه ایران طراحی می‌کند که با وحدت ملت با شکست مواجه می‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 04 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه که صبح امروز در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان ماه در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام، پایگاه و ستون پنجم دشمن را در هم شکست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترس دشمن را از اقتدار و وحدت ملت، ادامه داد: آمریکا همواره سیاست‌های را علیه ایران طراحی می‌کند که با وحدت ملت با شکست مواجه می‌شود.

وی به تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا علیه ایران اشاره و بیان کرد: مقامات آمریکا در تلاش هستند بین دولت و ملت ایران شکاف ایجاد کنند، اما مردم ایران با گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری همچنان به آمریکا اعتماد ندارند.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا با توهین به ایران آن‌را تروریست خواند و جغرافیایی ایران را زیر سوال برده، اضافه کرد: خلیج فارس همچنان فارس است و جغرافیایی ایران است و با عربی خواندن ترامپ چیزی تغییر نمی‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه رابطه آمریکا و فتنه را مستقیم دانست و گفت: آمریکا یعنی فتنه، اما نسل انقلابی ایران اسلامی با صلابت، اقتدار و وحدت نقشه‌های طراحی شده علیه ایران را خنثی می‌کند.

گفتنی است، امروز در مراسم 13‌ آبان‌ماه دانش‌آموزان کرمانشاهی با ایجاد‌«تریبون آزاد و کمپین داوطلب تدریس خصوصی جغرافیا به ترامپ هستم» مکان خلیج همیشه فارس را به رئیس‌جمهور آمریکا نشان دادند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار