مدیر کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بعد از ظهر امروز بارش‌های پراکنده در برخی نقاط آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹ 19 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی صادق ضیائیان  با اشاره به نقشه‌های پیش یابی اظهارکرد: اواخر وقت امروز و به تدریج با فعالیت سامانه بارشی در طول هفته جاری افزایش ابر، وزش باد و در برخی نقاط بارش پراکنده در آذربایجان‌غربی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی روز یک‌شنبه بیان کرد: امروز هوای نیمه‌ابری و در ساعات پایانی روز افزایش ابر و بارش پراکنده باران در استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان با اشاره به دمای هوای ارومیه در طول روز ادامه داد: امروز دمای هوای ارومیه ۱۴ درجه بوده و وزش باد از سمت جنوب‌غربی و با سرعت پنج تا ۱۰ متر بر ثانیه است.

وی در ارتباط با دمای هوای ارومیه در ساعات پایانی روز خاطرنشان کرد: در شب دمای هوای ارومیه دو درجه بوده و وزش باد از سمت جنوب‌غربی و با سرعت پنج تا ۱۰متر بر ثانیه است.

ضیائیان با اشاره به کمینه و بیشینه دمای ایستگاه‌های هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته خاطرنشان کرد: در این مدت تکاب با دمای ۱.۴- سردترین و پیرانشهر با دمای ۱۸.۴ گرم‌ترین شهرهای استان بودند.

وی در ارتباط با وضعیت کیفی هوای ارومیه گفت: براساس نقشه‌ها و بررسی آلاینده‌ها کیفیت هوای امروز ارومیه سالم ارزیابی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار