کد خبر: ۵۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲ 26 June 2015
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ از راهیابی سه نمایشگاه هنرمندان این شهرستان به جشنواره تئاتر استان البرز خبر داد.
حسین زودبین روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با اعلام نتایج بازخوانی متن های ارسالی به پنجمین جشنواره تئاتر استان البرز از میان 72 اثر نمایشی سه اثر از شهرستان ساوجبلاغ به عنوان آثار منتخب برگزیده شدند.

وی اظهار کرد: آثار برگزیده ازشهرستان ساوجبلاغ به مرحله بازبینی استان البرز راه یافته است که در صورت کسب امتیاز بالا از سوی داوران به جشنواره کشوری را پیدا خواهند کرد.

وی گفت: فاطمه عسگری ، حمید معدن کن و مسعود هاشمی نژاد به ترتبی با متن های نمایشی به نام زائر افسون شده ، ماه و چشم ها پس از بازبینی داوران به جشنواره استان البرز راه یافتند.

زود بین اظهار داشت: این سه هنرمند از کارگردانان فعال و برجسته شهرستان ساوجبلاغ هستند که امیدواریم آثارشان در ردیف آثار برگزیده استان البرز قرار گیرد و به جشنواره تئاتر کشوری راه پیدا کند.

وی بیان کرد: داوری بازبینی آثار نمایشی تئاتر البرز را حسین پاکدل ، محمد حسین تاصربخت و عبدلله شماسی بر عهده داشته است.

وی گفت : جشنواره تئاتر استان البرز در دهه اول شهریور ماه سالجاری برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ گفت : این شهرستان مهد فرهنگ است و جوانان فعال در امور فرهنگی و هنری آن از توانایی علمی و تکنیکی مناسبی برخوردار هستند که نیاز به حمایت بیشتری به خصوص در بخش فضای فرهنگی ، برگزاری دوره های تخصصی و تمرینی دارند.

شهرستان ساوجبلاغ با 250 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار