رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان;
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : صادرکنندگان برتر در این استان تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۵۴۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 18 December 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : آئین تجلیل از صادرکنندگان برتر استان سمنان هرساله برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه توسعه صادرات در استان سمنان یکی از اولویت‌های اصلی دولت است افزود: این مراسم هرسال با ثبت‌نام واحدهای تولیدی صادرکننده در سامانه برگزار می‌شود.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه بالغ‌بر 22 واحد تولیدی در این سامانه از استان سمنان ثبت‌نام کردند تصریح کرد: 7 واحد تولیدی برتر در عرصه صادرات کالا به کشورهای خارجی در سال 96 برگزیده شدند.


وی با تأکید بر اینکه این واحدها بر اساس شاخص‌های ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزیده شدند تصریح کرد: 10 واحد تولیدی صادرکننده نیز در این دوره به‌عنوان واحدهای شایسته تقدیر معرفی شدند.


اسودی با اشاره به اسامی این واحدهای تولیدی گفت: واحدهای تولیدی کندر، سنگ‌کار، سیم و کابل مغان، فروسیلیس ایران، شیمیایی غفاری، طب پلاستیک نوین، آریا میوه آرش از واحدهای برگزیده این دوره از تجلیل صادرکنندگان استان سمنان هستند.


وی ابراز داشت: شرکت شیمیایی کلران، پتروپالایش آکام، توسعه گچ متین، سیمان شاهرود، پلی اتیلن سمنان، شیمیایی هف، تکسان زرین، کاشی سمنان، مهربان الیاف گرمسار و شرکت عقاب افشان نیز از واحدهای شایسته تقدیر در سال 96 هستند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه افزایش صادرات و کاهش نرخ واردات کالا به استان سمنان مهم‌ترین اولویت این سازمان است اذعان کرد: صادرات محصولات داخلی می‌تواند بازار فروش این محصولات را تقویت و تحول عظیمی را در اقتصاد استان ایجاد کند.

برچسب ها: صادرات کالا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار