نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ؛
به گزارش تابناک سمنان، نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی برای رفع معضل بیکاری و بزهکاری های اجتماعی در استان سمنان تدبیر کنند.
کد خبر: ۵۴۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 20 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت :بیکاری جوانان دانش آموخته از مشکلات اساسی در سمنان است که اجرای برنامه های راهبردی برای رفع این معضل در کوتاه مدت ضروری است.

وی افزود : براساس آمار وزارت اقتصادی و دارایی متوسط آمار بیکاری در استان سمنان بیش از 9.7 درصد است که با اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی می توان این آمار را در چهار سال آینده قابل توجه ای کاهش داد.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی تصریح کرد : دولت در سال های گذشته با ارایه تسهیلات رونق تولید توانست بخش قابل توجه ای از واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال سمنان را به چرخه تولید بازگرداند اما برای رسیدن به شرایط مطلوب اقتصادی باید اقدامات بیشتری در این استان انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت : بخش قابل توجه ای از بزهکاری های اجتماعی و نا بسامانی های اخلاقی متاثر از فقر و بیکاری در جامعه است و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی می تواند گره گشای مشکلات کنونی کشور باشد.

وی بیان داشت : کمبود آب و نبود زیرساخت های سرمایه گذاری 2 مشکل اساسی در اجرا نشدن طرح های توسعه اقتصادی در استان است که باید دولت با تخصیص اعتبار و اجرای طرح های اشتغال آفرین برای کاهش آمار بیکاری تلاش کند.

آیت الله شاهچراغی افزود : دولت دوازدهم باید وعده های انتخاباتی خود را برای کاهش آمار بیکاری در سمنان عملیاتی کند و توجه به منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی در استان بینجامد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار