فرماندار دیلم گفت: در راستای توسعه شهری و گردشگری دیلم در سال جاری، تکمیل زیرساخت‌های گردشگری منطقه نمونه گردشگری بندر حماد انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 28 June 2015
تابناک بوشهر: قاسم قائدی ظهر امروز در نشست با رئیس و اعضای شورای شهر دیلم  و بندر امام حسن بر ضرورت توجه جدی و مستمر دولت به یکی از پتانسیل‌های بالقوه شهرستان، یعنی عمران و مبلمان شهری و زیرساخت‌های گردشگری تأکید و بیان کرد: توجه جدی و مستمر دولت به عمران شهری شهرهای دیلم و امام حسن و توسعه زیرساخت‌های گردشگری به‌عنوان یکی از اولویت‌های توسعه شهرستان دیلم در سال جاری است.

وی بابیان اینکه برخی از مهم‌ترین اقدامات دولت در حوزه عمران شهری و گردشگری در سال 93 که منجر به توسعه بخش قابل‌ملاحظه‌ای از نقاط شهری دیلم شد، گفت: در سال جاری نیز به حول و قوه الهی و با حمایت استاندار و مجموعه مدیریتی شهرستان به‌ویژه مدیران اجرایی، برنامه‌ریزی مفصل و مناسبی در راستای ادامه فعالیت پروژه‌های عمرانی باهدف توسعه مبلمان و عمران شهری و زیرساخت‌های گردشگری خواهیم داشت.

قائدی با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های عمرانی شهرداران دیلم و امام حسن اضافه کرد: ارتباط و تعامل خوبی بین مجموعه فرمانداری و نماینده عالی دولت در شهرستان وجود دارد که این‌ها نویدبخش حرکت‌های توسعه‌وار و روبه‌پیشرفت خوبی در شهرستان است.

فرماندار دیلم گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام به‌عنوان اولویت اول فعالیت‌های عمرانی در دیلم است تا در زمان کوتاهی به بهره‌برداری برسند.

قائدی اضافه کرد: در راستای توسعه شهری و گردشگری دیلم در سال جاری زیرساخت‌های گردشگری منطقه نمونه گردشگری بندر حماد با اولویت تکمیل جاده دسترسی ـ دیوار حفاظتی، آبرسانی، برق‌رسانی و توسعه فضای سبز و درختکاری انجام می‌گیرد.

وی به تکمیل ضلع دوم خیابان ساحلی (خیابان ماهرویان ) و اتصال آن به جاده دیلم خوزستان و زیرسازی ضلع جنوبی خیابان ساحلی و اتصال آن به جاده دیلم ـ گناوه و بهسازی بلوار پاسداران، میدان امام و ادامه بلوار ورودی از سمت گناوه اشاره کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار