معاون فرماندار نکا:
دفاع از انقلاب و نظام نیازمند وحدت است و امروز انقلاب ما بیش از هر چیزی نیازمند وحدت و یکپارچگی است ، افرادی که دنبال تنش هستند را قبول نداریم .
کد خبر: ۵۴۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 26 December 2017

به گزارش تابناک مازندران، علی غلامیان معاون فرماندار نکا در گفت و گویی اظهار داشت: امروز انقلاب ما بیش از هر چیزی نیازمند وحدت و یکپارچگی است ، افرادی که دنبال تنش هستند را قبول نداریم ، یکپارچگی و وحدت مردم فارغ از هر گرایش سیاسی، دفاع از دین، ولایت و مقدسات و تجلی بصیرت عمیق اقشار مردم است.


 بر اساس این گزارش، معاون فرماندار نکا ، با اشاره به ویژگی های حماسه ی 9 دی، عنوان کرد: تجمع بصیرتی مردم در 9 دی نماد عشق به ولایت و رهبری و تجلی آن وحدت در جامعه است.

 

حماسه ۹ دی جلوه بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری مردم ایران است

غلامیان ادامه داد: این وظیفه ملی و دینی ما است که دسیسه‌های دشمن را برای مردم بازگو و تبیین کنیم تا دید مردم نسبت به انگیزه و عقیده استکبار جهانی روشن شود.

این مسول اضافه کرد: دفاع از انقلاب و نظام نیازمند وحدت است و امروز انقلاب ما بیش از هر چیزی نیازمند وحدت و یکپارچگی است ، افرادی که دنبال تنش هستند را قبول نداریم .

معاون فرماندار نکا، یکپارچگی و وحدت مردم فارغ از هر گرایش سیاسی، قومیتی و طیفی با انگیزه دفاع از دین، ولایت و مقدسات را تجلی بصیرت عمیق اقشار مردم دانست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار