معاون پارلمانی رئیس جمهور:
معاون پارلمانی رئیس جمهور اشتغال جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی را اولویت مهم دولت برشمرد.
کد خبر: ۵۴۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 06 January 2018
 
 
به گزارش  تابناک اردبیل، حسینعلی امیری ظهر شنبه در آیین افتتاح کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی گرمی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند اجرای ایده های خلاقانه و کارآفرینی برای ایجاد اشتغال هستیم.

وی افزود: در وضعیتی که دولت با محدودیت های اعتباری مواجه است، به مراتب بیش از گذشته نیازمند جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم و دولت قویا حامی سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید به اینکه تمامی ادارات استانی نیز می بایست پیگیر این سیاست باشند، اضافه کرد: انتظار داریم در تمامی استان ها موانع جذب سرمایه گذاری با همکاری ادارات مرتفع شود.

امیری با تاکید به اینکه هر سرمایه گذاری به معنی اشتغال زایی و رفع دغدغه جوانان است، اضافه کرد: تمامی استان ها نهایت تلاش خود را برای جذب سرمایه گذاران به کار گیرند.

وی افزود: در خود استان اردبیل نیز قابلیت های متعددی برای سرمایه گذاری وجود دارد که به منظور بالفعل ساختن آن تمامی مدیران می بایست همت کرده و زمینه را برای سرمایه گذاری فراهم سازند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به بررسی برخی نیازمندی های استان در روزهای اخیر اضافه کرد: از سویی در جلسه با نمایندگان استان نیز مطالباتی از از جمله اجری راه آهن، توسعه راه ها، ایجاد منطقه آزاد و تامین آب شرب بررسی شده و معاون اول رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به آن قول مساعد داده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین به ضرورت رفع موانع تولید و تسهیل شرایط  فعالیت واحدهای تولیدی تاکید کرد و بیان داشت: به ویژه انتظار می رود دستگاه های قضایی و اجرایی در این خصوص تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار