تابناک: این هیات با محوریت سبک زندگی اسلامی – قرآنی و با هدف بهبود کیفیت سبک زندگی و روابط متاهلین بنا شده است. زمان برگزاری هیات سه شنبه اول هرماهو مکان آن به صورت داوطلب منزل یکی از متاهلین عضو در هیات خواهد بود. در این کلاس ها استاد گرامی سیدمجتبی موسوی سخنرانی خواهد کرد و حدیث شریف کساء قرائت خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴ 01 July 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از حلقه وصل، این هیات با محوریت سبک زندگی اسلامی – قرآنی و با هدف بهبود کیفیت سبک زندگی و روابط متاهلین بنا شده است. زمان برگزاری هیات سه شنبه اول هرماهو مکان آن به صورت داوطلب منزل یکی از متاهلین عضو در هیات خواهد بود. در این کلاس ها استاد گرامی سیدمجتبی موسوی سخنرانی خواهد کرد و حدیث شریف کساء قرائت خواهد شد.

متاهلین اصفهانی در صورت تمایل به شرکت در جلسات هیئات می توانند به آدرس وبلاگ شهید کاظمیhttp://hajahmad.blog.ir/post/1308مراجعه و جهت حضور در کلاس ها اعلام آمادگی کنند.

گفتنی است موسسه شهید کاظمی یکی از موسسات فرهنگی در شهر اصفهان است که در زمینه های گوناگون فرهنگی در این شهر فعالیت می کند. پس از شهادت سر لشکر شهید حاج احمد کاظمی به منظور حفظ یاد و نام آن شهید عزیز و نهادینه سازی فرهنگ جهاد وشهادت در بین اقشار جامعه به خصوص نسل جوان نخبه ستادی از بین جوانان و ایثارگران با حمایت مسئولین و در راس امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در یک حرکت خود جوش ومردمی در زادگاه ایشان شهرستان نجف آباد تشکیل گردید.

این ستاد که بعدها در قالب موسسه به ثبت رسید دربرنامه ریزی اهداف و استراتژی های خود در ارتباط بین نسل جنگ و جوانان و به خصوص نخبگان(دانشجو،دبیرستانی وهنرستانی) در بستر مناسب فرهنگی وبا هدف تربیت نیروهای کار آمد متعهد ومتخصص برنامه هایی را اجرا کرده است که منشاء خیرات وبرکات وتحولات غیر قابل توصیفی گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار