کد خبر: ۵۵۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 25 January 2018

تابناک / نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اعلام اینکه هنوز هیچ دستگاهی در کشور مسئولیت ایجاد اشتغال را بر‌عهده نمی‌گیرد گفت: گزارش‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در حوزه اشتغالزایی صحت ندارد.

محمود شکری در جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید استان گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان اظهار داشت: از فرمانداران و مسئولان ذی ربط می‌خواهیم تا آمار ایجاد اشتغال را ارائه دهند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه گزارش‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در حوزه اشتغالزایی صحت ندارد، به پرداخت 21 هزار میلیارد تومان در سال گذشته در راستای فعال کردن کارخانه‌های تولیدی اشاره و خاطرنشان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بگوید که چرا در تخصیص این اعتبار نقشی نداشته است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی کارخانه‌های چوکای تالش و صنایع چوب اسالم گفت: در کارخانه چوکای تالش بیش از 6 هزار نفر مشغول به فعالیت بودند اما در حال حاضر تعداد شاغلان آن کمتر از هزار نفر شده ‌و در کارخانه صنایع چوب اسالم نیز از 3 هزار نفر شاغل کمتر از 100 نفر باقی‌ ماندند.

شکری با تاکید بر اینکه نباید با انجام اقدامات نامناسب در حوزه اشتغال زمینه نارضایتی مردم و در نتیجه سوءاستفاده دشمنان را فراهم کرد افزود: در سال گذشته 40 هزار میلیارد تومان اوراق جهت پرداخت بدهی پیمانکار در اختیار دولت قرار گرقت اما امروز نتیجه آن را نمی‌بینیم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس ‌با اعلام اینکه هنوز هیچ دستگاهی در کشور مسئولیت ایجاد اشتغال را بر عهده نمی‌گیرد خاطرنشان کرد: متاسفانه ما هوز نفهمیدیم باید با کدام دستگاه در حوزه اشتغال بنشینیم و یک تصمیم اساسی در حوزه اشتغال بگیریم.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار ک رفاه اجتماعی باید سهم استان گیلان از صندوق بازنشستگان کشور را اعلام کند تصریح کرد: هنوز سهم استان گیلان از 60 هزار میلیارد تومان اعتبار صندوق‌های "بازنشستگی" و "شستا" مشخص نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار