رئیس اتحادیه ضایعات و آهن فروشان کرمانشاه گفت: چند سال است آماده خروج از شهر هستیم، اما شهرداری هنوز زمینی برای جابجایی واحدهای صنفی ضایعات فروشان مشخص نکرده است.
کد خبر: ۵۵۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 31 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کوروش امیری ، ضایعات فروشان آهن را از جمله مشاغلی دانست که باید حتما به خارج از شهر منتقل شوند و افزود: ما از چند سال قبل آمادگی خود را در این خصوص اعلام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه قرار بود شهرداری زمینی را در این خصوص در اختیار اتحادیه ما قرار دهد و کارهای تغییر کاربری آن را انجام دهد، افزود: هنوز این زمین تعیین تکلیف نشده است.

رئیس اتحادیه آهن و ضایعات فروشان کرمانشاه معتقد است، در صورتی‌که جانمایی زمین مشخص شود با کمک بخش خصوصی و همکاری خود واحدها می‌توان ساخت و ساز را آغاز کرد.

امیری یادآور شد: خود اتحادیه بودجه‌ای برای تهیه زمین و جابجایی به محلی خارج از شهر ندارد.

وی با اشاره به دو تا سه محلی که برای جابجایی واحدهای ضایعات و آهن فروشی پیشنهاد شده، تاکید کرد: یکی از این محل‌ها در جاده سراب نیلوفر است که به محل فعلی ضایعات فروشان نیز نزدیک و در عین حال خارج از شهر است.

رئیس اتحادیه آهن و ضایعات فروشان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکنون عمده تجمع ضایعات فروشان کرمانشاه در "دولت‌آباد" و تعدادی هم در "جعفرآباد" است.

امیری تعداد حدودی واحدهای ضایعات فروشی کرمانشاه را 100 واحد اعلام کرد و افزود: دیگر مجوز و پروانه برای واحدهای جدید فروش ضایعات صادر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مجوز این واحدها فقط برای خرید و فروش ضایعات آهن است، عنوان کرد: سایر موارد مانند ضایعات نان، پلاستیک و... در حیطه فعالیت این واحدها نمی‌گنجد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار