دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه گفت: دو همایش ملی «غدیر پژوهی» و «نجات‌بخشی و آینده جهان» اسفندماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 06 February 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری تسنیم، بهروز همتی در نشست هماهنگی برگزاری همایش ملی «غدیر پژوهی» و «نجات‌بخشی و آینده جهان» اظهار داشت: این دو همایش در روزهای 7 و 8 اسفندماه در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه این دو همایش با حضور آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و حجت‌السلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز برگزار خواهند شد.

همتی با اشاره به اینکه مقالات ارسالی در چند مرحله مورد ارزیابی قرار می‌گیرد عنوان کرد: آثار برگزیده در قالب یک کتاب به چاپ می‌رسد و به نویسندگان برتر نیز هدایایی اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه این دو همایش مقاله محور است بیان کرد: و از شهریور ماه پوستر و فراخوان و پوستر این همایش از شهریور ماه در سراسر کشور توزیع شده و علاقمندان تا 15 بهمن ماه نیز فرصت ارسال مقاله دارند.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی برای ساخت یک مجتمع به عنوان غدیر و مهدویت در استان گفت امیدواریم در این هفته زمین مجتمع تملک و مراحل ساخت آن به کمک خیرین اجرایی شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار