امام جمعه شاهین‌دژ گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، دین را از سیاست جدا ندانسته و با اقتدا به قیام حضرت سیدالشهدا(ع) این انقلاب را به ثمر رسانید.
کد خبر: ۵۶۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ 09 February 2018

به گزارش تابناک ارومیه، حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شاهین‌دژ با دعوت عموم نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با تبریک دهه فجر اظهار کرد: در دوران معاصر، پیروزی انقلاب اسلامی برای دنیا بسیار حیرت‌انگیز بود که ماهیت سیاسی استکبار و رژیم چندین ساله شاهنشاهی را از بین برد.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، دین را از سیاست جدا ندانسته و با اقتدا به قیام حضرت سیدالشهدا(ع) این انقلاب را به ثمر رسانید.

امام جمعه شاهین‌دژ بیان کرد: علاوه بر آن، وحدت و یکپارچگی مردم و اطاعت از رهبری نیز از جمله عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها و بارها به نقش شگرف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کردند.

وی با اشاره به لزوم شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: بی شک هر کس به دنبال عزت‌مندی نظام اسلامی باشد باید در این راهپیمایی شرکت کرده و نقشه دشمنان را خنثی کند چون هم اکنون جنگ استکبار با ایران، جنگ نظامی نیست بلکه با جنگ نرم درصدد نفوذ و براندازی جمهوری اسلامی ایران هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار