فرمانده انتظامی استان فارس از کشف و توقیف ۱۳۰۰ کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در نزدیکی شیراز خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 27 February 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سردار احمدعلی گودرزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه روز گذشته 1300 کیلو مواد مخدر از یک باند قاچاق مواد در "باجگاه" شیراز کشف و توقیف شد، اظهار داشت: در درگیری مسلحانه با این قاچاقچیان یک نفر از قاچاقچیان زخمی شد، 5 نفر دیگر نیز دستگیر شدند و 5 خودرو تیزرو حمل مواد نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه این باند قصد وارد کردن 655 کیلو تریاک و 645 کیلو حشیش به شیراز را داشتند که با اقدام به موقع پلیس ناکام ماندند، افزود: 15 روز پیش نیز 1536 کیلو مواد مخدر از این باند در لارستان کشف شده بود.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 40 تن مواد مخدر در استان فارس کشف، 14 هزار و 198 نفر متهم در زمینه مواد مخدر دستگیر و 896 خودرو و موتورسیکلت توقیف شده است، خاطرنشان کرد: آمار کشفیات نیروی انتظامی فارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.

وی از کشف پرونده کلاهبرداری 400 میلیون تومانی توسط پلیس فتا فارس خبر داد و گفت: کلاهبرداران که پدر و پسر بودند با مهندسی اجتماعی فرد مورد نظر را به بهانه برنده شدن در قرعه‌کشی به پای عابر بانک کشیده بودند و از طریق رمز دوم کارت اقدام به برداشت از حساب شاکی پرونده کرده بودند.

سردار گودرزی افزود: با ردیابی‌های انجام شده مشخص شد که کلاهبرداران اقدام به خرید دام در کیانشهر تهران کرده بودند که با هوشیاری پلیس در پاکدشت تهران دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند.

وی از کشف پرونده کلاهبرداری که از طریق درج آگهی در سایت دیوار رخ داده بود خبر داد و گفت: متهم با درج آگهی دروغین در این سایت اقدام به فروش باغ در اطراف شیراز کرده بود که با هوشیاری ماموران پلیس فتا در شیراز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 10 فقره کلاهبرداری به ارزش 130 میلیون تومان در شیراز خبر داد و گفت: متهم خود را به عنوان کارمند دادگستری معرفی کرده و با اخذ پول وعده حل کردن پرونده‌ها را به شاکیان داده بود.

وی از کشف محموله اسباب‌بازی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال و دستگیری یک نفر متهم در این زمینه خبر داد و با بیان اینکه در 11 ماه گذشته 230 میلیارد تومان کالای قاچاق و 4418 دستگاه خودرو در این زمینه توقیف شده است و 6249 متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند، افزود: کشف کالای قاچاق در استان فارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار