استاندار كرمانشاه گفت: درخواست ها و مطالبات اصناف را به خاطر اقتصاد استان و اشتغال جوانان پیگیری می کنم.
کد خبر: ۵۷۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 10 March 2018

به گزارش  تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست اتاق اصناف کرمانشاه با تبريك ميلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: روز میلاد حضرت زهرا روز میلاد همه پاکی ها و خوبی هاست و از شادترین روزهای تقویم تاریخ است.

وي بيان داشت: حضرت زهرا از دل خانه ساده ی امیرالمؤمنین فرزندانی بزرگ تربیت نمود که تا همیشه ی تاریخ چراغ راه بشریت اند.

استاندار كرمانشاه در ادامه سخنان خود با بيان اينكه تلاش می‌کنیم دست کم تعدادی از مشکلات اصناف استان را حل کنیم، اظهارداشت: نقطه عطف منافع استان را باید موضوع اقتصاد تلقی کنیم و این موضوع ریشه بسیاری از مشکلات استان است و در شرع مقدس نیز مسائل معیشتی مردم از اصلی ترین اولو‌یت هاست.

وي بيان داشت: ظرفیت های گردشگری استان کرمانشاه به تنهایی این قابلیت را دارد که اقتصاد کرمانشاه را متحول کند.

مهندس بازوند خاطرنشان ساخت: ویژگی های فطری و ذاتی بانوان باعث شده که بانوان در برخی عرصه ها، مثل زمینه های تربیتی و پرورشی موفق تر از مردان باشند، ویژگی های مدیریتی زنان نیز مشروط به دارا بودن علم، تجربه و قابلیت، می تواند در بسیاری از فعالیت های اجتماعی و اقتصادی موفقیت را برای زنان به همراه داشته باشد.

وي گفت: باوجود پایین بودن شاخص فضای کسب و کارو، میل سرمایه گذاری در کرمانشاه در میان سرمایه‌گذاران در حال افزایش است و بخش عمده ای از این اشتیاق، به خاطر سرمایه های انسانی و اجتماعی استان کرمانشاه است.

استاندار كرمانشاه افزود: اقتصاد قوی باعث امنیت می شود. کشورهایی که صاحب ثروت و سرمایه و ثبات هستند، از جنگ اجتناب می کنند.

وي گفت: اصناف باید حضور خود را در بازار  پررنگ تر کنند و مدت زمان تعطیلی واحد‌های صنفی در طول ۲۴ ساعت نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و این مساله از موانع رونق محیط کسب و کار در استان است لذا این رویه لازم است که اصلاح شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار