کد خبر: ۵۸۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶ 18 March 2018
 

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر سیرالئون را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های ملی ایران و سیرالئون از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد. این دیدار در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به سود ایران به پایان رسید. گل‌های ایران را در این دیدار محمدرضا خانزاده (۱۴)، علی قلی‌زاده ( ۱۶ و ۴۶) و کاوه رضایی (۳۵) به ثمر رساندند.

نیمه نخست

دقیقه ۱۴: روی یک ضربه شروع مجدد، امید نورافکن توپ خوبی را به سمت محوطه جریمه سیرالئون ارسال کرد که محمدرضا خانزاده این توپ را وارد دروازه این تیم کرد.

دقیقه ۱۶: علی قلی‌زاده روی یک حرکت انفرادی از پشت محوطه جریمه برای خودش موقعیت شوت‌زنی ایجاد کرد و ضربه‌ای را راهی دروازه سیرالئون کرد. این توپ در میانه راه به مدافعان سیرالئون برخورد کرد و وارد دروازه این تیم شد تا ایران برای بار دوم به گل‌زنی برسد.

دقیقه ۳۱: رامین رضاییان از جناح راست روی دروازه سیرالئون سانتر کرد که کاوه رضایی به این توپ رسید و با ضربه سر توپ را به دیرک دروازه‌ این تیم زد.

دقیقه ۳۵: روی حرکتی مشابه، رامین رضاییان دوباره روی دروازه سیرالئون توپی را ارسال کرد که این بار ضربه کاوه رضایی وارد دروازه سیرالئون شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: امید نورافکن از جناح چپ روی یک حرکت انفرادی ضربه‌ محکمی را روانه دروازه سیرالئون کرد. دروازه‌بان سیرالئون این توپ را ناقص مهار کرد و روی توپ بازگشتی، علی قلی‌زاده گل دوم خودش را وارد دروازه این تیم آفریقایی کرد.

دقیقه ۷۱: بازیکنان سیرالئون روی یک ضربه ایستگاهی، موقعیت خطرناکی روی دروازه ایران ایجاد کردند که شوت ابو سونا را حسین حسینی مهار کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۲: فوفانا کنپسون بازیکن سیرالئون از فاصله حدود ۲۵ مترd شوت سرکشی را به سمت دروازه ایران زد که حسین حسینی با شیرجه‌ای زیبا این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۸: محمد انصاری از جناح چپ توپ را به محوطه جریمه سیرالئون ارسال کرد که این توپ به علی علیپور رسید اما ضربه سر او را دروازه‌بان سیرالئون مهار کرد.

ترکیب ایران: حامد لک، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، سعید آقایی، امید ابراهیمی، علی کریمی، احمد عبدالله‌زاده، امید نورافکن، علی قلی‌زاده و کاوه رضایی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار