همه دانشجویان بازداشتی چند روز بعد آزاد شدند، اما به فراخور دسته‌بندی‌ها بعدا برخی مجددا احضار شدند.
کد خبر: ۵۸۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 18 March 2018

 معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره دانشجویان بازداشتی تجمعات اخیر گفت: تاکنون وزارت علوم هیچ اقدامی در جهت توبیخ یا اخراج دانشجویان انجام نداده است.

دکتر غلامرضا غفاری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دانشجویان بازداشتی پس از اعتراضات اخیر اظهار کرد: همه دانشجویان بازداشتی چند روز بعد آزاد شدند، اما به فراخور دسته‌بندی‌ها بعدا برخی مجددا احضار شدند و به همین خاطر ما نمی‌توانیم عدد دقیقی از دانشجویان بازداشتی اعلام کنیم.

وی ادامه داد: تا زمانی که دانشجو شرایط و ضوابط طبق مقررات برای دانشگاه تعیین شده را رعایت کند، وزارت علوم دانشجویی را اخراج نمی‌کند؛ تاکنون هم وزارت علوم هیچ اقدامی در جهت توبیخ یا اخراج این دانشجویان انجام نداده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر رویکرد دولت در خصوص همه دستگاه‌ها و تخصیص بودجه براساس عملکردها، افزود: بودجه براساس ماموریت به دانشگاه‌ها پرداخت خواهد شد و بخشی از بودجه براساس فعالیت‌های پژوهشی آن‌ها خواهد بود که انجمن‌های علمی نزدیک‌ترین بخش دربه حوزه پژوهشی هستند و براین اساس در سال آینده بودجه بیشتری به آن‌ها اختصاص خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار