رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از تجهیز کلینیک تخصصی دیلم به لوازم مدرن پزشکی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 06 July 2015
تابناک بوشهر: عبدالحسین ناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با استقرار پزشک متخصص زنان به‌صورت دوره‌ای و سه روز در هفته در شهرستان و آماده بودن اتاق عمل، انجام عمل‌هایی مانند سزارین در بیمارستان دیلم میسر شده است.

ناصری گفت: بخش زنان و زایمان قبلاً نیز در بیمارستان دیلم وجود داشت، ولی هم‌اکنون با راه‌اندازی اتاق عمل و حضور پزشک متخصص زنان و زایمان و متخصص رادیولوژی (سونوگرافی) در کلینیک تخصصی، خدمات تخصصی‌تری به مادران گرامی ارائه می‌شود.

ناصری گفت: از اردیبهشت‌ سال جاری و همزمان با هفته سلامت و افتتاح ساختمان جدید بخش زنان و زایمان، ارائه خدمات در این بخش به نحو مطلوب‌تری ارائه می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت دیلم افزود: حضور پزشک متخصص زنان یکی از عوامل مهم ارائه خدمات در این زمینه است که در حال حاضر با رایزنی‌های انجام‌شده یک متخصص زنان در شهرستان به‌صورت دوره‌ای (سه روز در هفته) خدمات را ارائه می‌دهند و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در آینده شاهد استقرار دائم متخصص این رشته در شهرستان خواهیم بود.

ناصری با اشاره به طرح حمایتی از زایمان طبیعی گفت: یکی از بسته‌های مهم و تأثیرگذار طرح تحول نظام سلامت، بسته حمایت از زایمان طبیعی است.

وی ادامه داد: در این طرح از یک‌سو با آموزش مزایای زایمان طبیعی، زنان باردار برای انجام آن تشویق شده و تمام هزینه‌ها  توسط  دولت پرداخت می‌شود و از سوی دیگر با ترغیب متخصصان به سمت زایمان فیزیولوژیک گام مؤثری در حفظ سلامت مادران و نسل آینده برداشته‌ شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
چ افتخاری میکنن که هزینه زایمان طبیعی رایگانه
بایدم باشه خوده مادر درد میکشه و زور میزنه
اگه میخوان ب مادرا کمک کنین اونا رو توی تعیین روش زایمانشون آزاد بزارید نه اینکه مادرا رو مجبور به زایمان طبیعی کنید و بعد پز کاهش آمار سزارینو بدید
برا اونایی که همچین قانونایی تصویب میکنن متاسفم
میدونید چند تا مادر خودشو نو بچشو نفرین میکنه که کاش هیچوقت باردار نشده بودم
اینجور میخوان ب مادر آرامش بدند؟ اینجور میخوان تشویق ب بچه دار شدن بکنن؟ خدا از کسایی که این قانونو تصویب کردن نگذره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار