نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به برخی از آمارهای ایجاد اشتغال در استان گفت: مسئولان لیست اشتغال ایجادشده را در رسانه‌ها منتشر کنند.
کد خبر: ۵۹۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 29 April 2018

علی قربانی شب گذشته در نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی در خراسان شمالی با گلایه از عدم حضور دبیر و جانشین این ستاد در جلسات اظهار کرد: وزیر کار به‌عنوان جانشین، چندین جلسه حاضر نشده است و علت این امر به بیان وزیر کار خجالت از عدم اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان است.

وی در ادامه به موضوع بیکاری در استان و کشور پرداخت و گفت: بااینکه نرخ مشارکت اقتصادی در کشور و استان بالا است اما نرخ بهره‌وری در کشور به‌شدت پایین است و باید به‌سوی ایجاد اشتغال پایدار حرکت کنیم.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی کارخانه تولید شمش آلومینیوم در جاجرم را یکی از مصادیق ایجاد اشتغال پایدار در استان دانست و افزود: باید تلاش کرد تا فضای کسب‌وکار در استان بهبود یابد تا وضعیت استان در عرصه اقتصادی دچار رشد شود.

وی همچنین از درخواست برخی افراد از نمایندگان برای التماس کردن جهت دریافت پول و بودجه گفت: با گریه کردن به کسی پول داده نمی‌شود و بهتر است به‌جای زیر سؤال بردن خدمات یکدیگر به فکر تلاش برای ساختن کشور و استان باشیم.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در انتها نیز با انتقاد به برخی آمارهای ایجاد شغل در خراسان شمالی خطاب به مسئولان گفت: دست‌اندرکاران این حوزه لیست شغل‌های ایجادشده را در رسانه‌ها منتشر کنند تا بتوان به‌صورت دقیق این آمارها را بررسی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار