کد خبر: ۶۰۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 06 May 2018

تابناک / مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفتگویی رادیویی جنجال به پا کرد.


اتفاقات رخ داده بعد از فینال جام حذفی بین استقلال تهران و خونه به خونه مازندران در ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر باعث شد امروز سعید فتاحی در یک گفتگوی رادویی در این خصوص توضیحاتی ارائه کند.

به گزارش نامه نیوز، مسوول کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ گفت: تا زمانی که جام به کاپیتان استقلال اهدا شد همه چیز خوب پیش رفت اما مردم باعث شدند در ادامه جشن خراب شود. فدراسیون، سازمان لیگ یا یگان ویژه مقصر نبودند. نمی توانستیم چهار متر فنس بکشیم تا مردم داخل زمین نشوند.

وی ادامه داد: من هرگز نگفته ام مردم خرمشهر باعث شلوغی و هرج و مرج شدند. در این بازی از همه جای ایران تماشاگر در ورزشگاه بود. نباید مرا مقابل مردم این شهر قرار دهید. مردم خرمشهر کمک زیادی به ما کردند.

در ادامه مجری برنامه از فتاحی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه خرمشهر و این ادعای علی کریمی که او در زمین چمن تخصص دارد عصبانی شد و گفت: از کجا می دانید من در این زمینه تخصص دارم؟ مگر هر چه علی کریمی بگوید باید تکرار کنید؟

وی با تهدید مجری برنامه به شکایت گفت: حتی مدیرکل ورزش و جوانان رشت هم صحبت های کریمی را تکذیب کرده است. من هم مهندسی مکانیک خوانده ام و در زمین چمن و نورافکن هم سررشته دارم اما در کار چمن نیستم. قرار نیست چون تریبون در اختیار شماست هر چه خواستید بگویید و با آبروی مردم بازی کنید.

فتاحی در خصوص اینکه چرا از کریمی بابت این حرف ها شکایت نکرده گفت: این مسئله به خودم ارتباط دارد!

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان در خصوص اعتراض شدید استقلالی ها به آشوب رخ داده در ورزشگاه گفت: شلوغش نکنید! مشابه این اتفاق در نقاط مختلف دنیا رخ داده و همین چند وقت پیش در انگلیس هم اتفاق افتاد. به هر حال کار اشتباهی بود که مردم نباید انجام می دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار