رئيس ستاد اقامه نماز كشور:
رئيس ستاد اقامه نماز گفت: بی‌اعتنایی به قرآن مفاسد اجتماعی را به همراه دارد. طلاب و روحانیون نباید منتظر حوزه، جامعه مدرسین و شورای عالی باشند بلکه برای برنامه‌ریزی باید خود اقدام کنند.
کد خبر: ۶۰۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 10 May 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ظهر امروز در همایش بزرگ مبلغان که در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: بی‌اعتنایی به قرآن مفاسد اجتماعی را به همراه دارد. طلاب و روحانیون نباید منتظر حوزه، جامعه مدرسین و شورای عالی باشند بلکه برای برنامه‌ریزی باید خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون معاونت تهذیب وجود دارد ولی معاونت تفسیر وجود ندارد، روی منبر خواب می‌گوید در حالی که خواب یا دروغ است یا یک هفتادم وحی است ولی قرآن به عنوان 100 درصد وحی محسوب می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز تأکید کرد: باید به حروف قرآن دقت شود و در نظر داشت قرآن علم واقعی است و حتی در حروف قرآن نکاتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دانشکده‌های مختلف علوم سیاسی، روانشناسی، اجتماعی و.... وجود دارد گفت:‌ لازم است برای هر دانشکده یک تفسیر قرآن وجود داشته باشد ولی نداریم و دست ما خالی است.

قرائتی تصریح کرد: هر کاری که کفار به وسیله آن عصبانی شوند عبادت صالحین است که می‌توان به موشک‌های سپاه، انرژی هسته‌ای، جوانی که با حریف رژیم صهیونیستی رقابت نکرد، راهپیمایی‌های قدس و 22 بهمن در این زمینه اشاره کرد.

وی عنوان کرد:‌ تبلیغ دین، رحمت است. باید از سوره‌های کوچک و داستان‌ها برای تفسیر شروع کنید و امتیاز قائل نشوید و مراقب رفتار خود باشید.

رئیس ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: مباحث مورد نیاز را شناسایی کنید و قرآن را به ترتیب تفسیر نکنید و آیه‌های مورد نیاز را معنا کنید و به سؤالات پاسخ دهید و تبلیغ چهره به چهره را فراموش نکنید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار