کد خبر: ۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳ 18 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از تسنیم ، علیرضا رادفر در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات و نمایندگی های خبرگزاری‌ها در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: خبرنگاران باید به فضای نقد، بررسی و اطلاع رسانی درست در جامعه توجه ویژه کرده و این فضا را در جامعه تعمیق و غنای بیشتری بخشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: اصحاب رسانه و قلم باید بدانند که بین نقد و تخریب تفاوت فراوانی وجود دارد و در این رابطه نقد منصفانه را در دستور کار خود قرار دهند چون اغلب مسئولان به این مسئله قائل نیستند که بی نقص و عیبند و مدیران این دولت نیز مثل تمامی دولت‌ها نقاط ضعف و قوت فراوانی دارند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که مسئولان دولتی، ضعف‌ها را با نقدهای منصفانه می‌پذیرند بنابراین از رسانه‌ها می‌خواهیم که به مسئولان راه حل نشان دهند چون بسیاری از مسائل را می‌توان از نگاه رسانه‌ها دید پس اصحاب رسانه باید در کنار نقد منصفانه خود، مسئولان را در راه رسیدن به یک تصمیم درست کمک و راهنمایی کنند.

رادفر گفت: مسئله تخریب و حرمت‌شکنی نباید در کار رسانه حاکم باشد و در این باره اصحاب جراید و رسانه‌ها باید منافع ملی و استانی را در اولویت کار خود قرار دهند چون اگر این منفعت‌ها حاصل شود سود آن به همه افراد جامعه می‌رسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: اصحاب رسانه برای جلوگیری از ترویج شایعه در جامعه باید اخبار خود را با بررسی دقیق منتشر کرده و پیش از انتشار از یک منبع موثق اطمینان حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار