نائب رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی:
نائب رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی نفرات برتر مسابقات کونگ‌فو رده‌های پایه استان در بخش بانوان را در قالب رقابت‌های جام رمضان، معرفی کرد.
کد خبر: ۶۱۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 02 June 2018

زکیه گرمه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: مسابقات کونگ‌فو در قالب جام رمضان در بخش بانوان با حضور 31 کونگ‌فو کار از شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان و جاجرم شب گذشته در بجنورد برگزار شد.

نائب رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی در ادامه افزود: این مسابقات در رده سنی نونهالان و نوجوانان به‌صورت انفرادی در 8 وزن در سبک آزاد انجام شد.

وی خانم‌ها مژگان رجایی و سارینا سجادی را به‌عنوان نفرات اول و دوم وزن منفی 24 و خانم‌ها یگانه بشارت، نادیا میرزایی و مطهره سروری را به‌عنوان نفرات اول تا سوم وزن منفی 28 رده سنی نونهالان معرفی کرد.

گرمه‌ای نفرات اول و دوم وزن منفی 34 را خانم‌ها نازنین کمالی و مرضیه گلپور عنوان کرد و همچنین از خانم‌ها مهلا ریواده، یسنا خالق زاده و تینا رضاییان به ترتیب به‌عنوان نفرات برتر وزن منفی 40 در بخش نونهالان نام برد.

نائب رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی در ادامه به معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان پرداخت و افزود: در وزن منفی 38 خانم مریم فخرانی نفر برتر، در وزن منفی 41 خانم‌ها الهه قلعه‌نویی و بهاره شیردل نفرات اول و دوم، در وزن منفی 44 خانم‌ها ریحانه یوسفی، الناز احمدیان و غزاله محمدی نفرات اول تا سوم و همچنین در وزن منفی 51 خانم‌ها نگین عجمی، زهرا براتی و فاطمه رجبی به ترتیب نفرات برتر این دوره از مسابقات شدند.

لازم به ذکر است این مسابقات روز گذشته از ساعت 19 و 30 آغاز و تا 23 به طول انجامید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار