تابناک: رییس اداره بهزیستی شهرستان محلات از ارائه خدمات رایگان به عموم مردم از ۲۵ تیرماه به مناسبت هفته بهزیستی در سال جاری خبر داد
کد خبر: ۶۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 15 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی فرشته نیکویی رییس اداره بهزیستی شهرستان محلات کمک های مردمی به اداره بهزیستی این شهرستان را رضایت بخش ارزیابی و گفت: در حال حاضر پروژه ۳۲ واحدی تامین مسکن مددجویان را در شهرک امام رضا (ع) در دست اجرا داریم که با تکمیل فونداسیون، در مرحله اسکلت بندی قرار دارد و در صورت مساعدت بیشتر مردم و خیرین، با احداث این مجتمع تمام مددجویان این اداره صاحب مسکن خواهند شد.

وی افزود: ماموریت اصلی سازمان بهزیستی در سه حوزه پیشگیری شامل مشاوره، آموزش مهارت های زندگی، درمان و حمایت از معتادان بهبود یافته، امور اجتماعی شامل خانواده های نیازمند، زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست و حوزه توان بخشی معلولین است که مددجویان را تحت پوشش حمایتی خود قرار می دهد.

نیکویی خدمات انجام شده توسط اداره بهزیستی را در سطح وسیعی برشمرد و گفت : ۱۵۷ خدمت در سازمان بهزیستی تعریف شده که ۶۰ درصد این خدمات در شهرستان محلات انجام می شود، ولی متاسفانه مردم و مسئولین شناخت و توجه کافی به آن ها ندارند و این مهم ترین معضل این اداره محسوب می شود.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگ شهرستان محلات، آمار بالای طلاق است که برای حل آن باید تمام ارگان ها بسیج شوند، ولی علیرغم برگزاری جلسات متعدد در سالیان گذشته، تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان محلات با اشاره به برنامه های هفته بهزیستی این اداره در محلات، اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان و مددجویان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معلولین و مددجویان در میدان استقلال محلات، ارائه خدمات رایگان به عموم مردم در اداره بهزیستی، دیدار با امام جمعه و فرماندار شهر و برگزاری طرح شمیم خدمت و حضور و پاسخگویی به سوالات همشهریان در نماز جمعه آینده از جمله برنامه های این اداره در هفته بهزیستی خواهد بود.

نیکویی در تشریح برنامه های صورت گرفته در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان ۴۰۰ سبد غذایی به ارزش ۲۸۰میلیون ریال در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت و همچنین یک هزار نفر در مراسم افطاری اطعام شدند که تمام این اقدامات با کمک خیرین شهرستان محلات صورت پذیرفت

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
افتضاح
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار