معاون هماهنگ کننده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام؛
شاه کرمی گفت: دانش آموزان خواهر و برادر بسیجی در طرح هجرت سه در عرصه های مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس و هنرستانهای فنی و حرفه ای فعالیت می کنند و امسال جامعه هدف 136 مدرسه با شرکت مستقیم 2 هزار و 500 دانش آموز خواهد بود .
کد خبر: ۶۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 16 July 2015
به گزارش تابناک ایلام ،معاون هماهنگ کننده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام، در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان با حضور مدیرکل اموزش و پرورش استان و معاون هماهنگ کننده سپاه امیر المومنین (ع) استان  بر گزار شد گفت:.اردوهای طرح هجرت دانش آموزی بهترین فرصت برای کسب تجربه و فرصتی مناسب برای پرکردن اوقات فراغت است و با ید بر اساس یک برنامه هدفمند و با استفاده از ظرفیت های موجود بنحو شایسته  عملیاتی گردد .

معاون هماهنگ کننده سپاه امیر المومنین (ع) استان  ایلام اولویت کار طرح هجرت سه را فرهنگی دانست و افزود: هنر آموزی و حس مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان از دیگر اهداف طرح هجرت است.

وی گفت: دانش آموزان خواهر و برادر بسیجی در طرح هجرت سه در عرصه های مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس و  هنرستانهای فنی و حرفه ای فعالیت می کنند و امسال جامعه هدف 136 مدرسه با شرکت مستقیم 2 هزار و 500 دانش آموز خواهد بود .

وی با بیان این مطلب که دستور کار جلسات باید با طرح و برنامه قوی تدوین و در جلسه طرح گردند تاکید کرد : جلسات ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی باید در چارچوب برنامه عمل مشخص و کار شناسی شده تدوین و دبیرخانه می بایست این مسئله را مورد مداقه قرار دهد .

شاه کرمی بخشی نگری در کار ها را مانع انجام وظایف مطلوب دانست و گفت : هدفمند عمل کردن نسبت به  اجرای طرحها و عدم بخشی نگری باعث اثربخشی و قوی عمل کردن اجرای ماموریت هاست و نتایج مثبت و مطلوبی را به همراه خواهد داشت .

معاون هماهنگ کننده سپاه امیر المومنین (ع) اظهار امیدواری کرد که با مشارکت و تعامل  سازنده و همدلی خوبی که بین آموزش و پرورش و سپاه وجود دارد برنامه های مشترک فی مابین بنحو مطلوب و با انسجام بیشتری نسبت به گذشته اجرا خواهند شد .

وی در بخش دیگر سخنان خود به اجرای طرح ولایت اشاره و بر مشارکت خوب آموزش و پرورش همچون سنوات گذشته برای اجرای این طرح تاکید نمود و گفت : اگر مشارکت آموزش و پرورش نباشد طرح ابتر خواهد بود و درخواستم این است که طرح را مال خودتان ببینید حمایت نمائید و هر کمکی که در این راستا شود مستقیم برای دانش آموزان هزینه خواهد شد .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار