سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: تمرکز مطب پزشکان در میدان سرچشمه اردبیل به یک کانون بحران تبدیل شده است که باید با تدبیری مناسب و منطقی این بحران برطرف شود.
کد خبر: ۶۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 16 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید غنی فروزان صبح امروز در نشست مشورتی اعضای شورای شهر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: سال‌ها است که در حل مشکل تمرکز مطب پزشکان در میدان سرچشمه اردبیل شعار داده می‌شود اما تاکنون هیچ برنامه عملی برای برطرف کردن این بحران و آسیب انجام نشده است.

وی گله‌مندی‌های مردم را در این زمینه یادآور شد و گفت: بهتر است در قالب یک شهرک بزرگ مطب پزشکان به آن منطقه انتقال داده شود که شورای شهر نیز وظیفه دارد تا در مکان‌یابی آن دانشگاه را یاری کند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با انتقاد از رفتار برخی از پرسنل بیمارستانی و پزشکی و درمانی اردبیل افزود: در چندین مورد هم در بیمارستان فاطمی و هم بیمارستان امام خمینی شاهد برخوردهای نامناسب با ارباب رجوع بودیم در حالی که این ضعف باید برطرف شده و تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد.

فروزان وظیفه همه خدمتگزاران را انجام وظیفه و خدمت صادقانه اعلام کرد و یادآور شد: ما باید در مراکز بیمارستانی به دلیل شرایط روحی و روانی بیماران و اطرافیان سعی کنیم تا با بهترین خدمات رضایتمندی آنها فراهم آید.

وی بیان کرد: بنده شاهد بودم که در ماه‌های گذشته بیماری که نیاز به یک استنت قلب داشته و باید با شارژ باطری قلبش زنده می‌ماند به دلیل تعلل و تاخیر در رسیدگی به این بیمار در انتقال به تبریز جان خود را از دست داده، این نمی‌تواند مصداقی از ادعای خدمات صادقانه در دانشگاه علوم پزشکی و یا تکریم ارباب رجوع در قالب طرح تحول سلامت و یا ادعای نبود مشکلات و نارسایی‌ها داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل ادامه داد: ما به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی شاهد طرح شدن برخی از گله‌مندی‌ها و ناراحتی‌های آنها از برخوردهای نامناسب در بیمارستان‌ها و بی‌توجهی‌ها در رسیدگی به مشکلات بیماران هستیم که قطعا باید مسئولان امر در این زمینه تدبیری بهتر بیندیشند.

فروزان به درخواست دانشگاه علوم پزشکی برای تغییر کاربری پنج بیمارستان در اردبیل اشاره کرد و گفت: باید در اولویت اصلی انتقال مطلب پزشکان از سرچشمه و احداث شهرک پزشکان برای سهولت تردد مردم و راحتی ارائه خدمات بیشتر باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار