با هوشیاری پلیس؛
با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر که در حال انتقال محموله حشیش از استان هرمزگان به استان خوزستان بودند شناسایی و منهدم شد.
کد خبر: ۶۳۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 03 August 2018

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با توزیع و انتقال و پخش مواد مخدر تلاش ویژه‌ای داریم و طرح‌های اطلاعاتی و عملیاتی متعددی در این زمینه اجرا می‌شود.

سرهنگ عبدالرضا شبانی به افزایش ۱۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر طی سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا روز گذشته یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در استان بوشهر شناسایی و منهدم شد.

وی با اشاره به اینکه این باند خانوادگی پنج نفره در حال انتقال یک محموله حشیش بودند خاطرنشان کرد: این محموله از استان هرمزگان بارگیری شده بود و در حال انتقال به استان خوزستان بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه این محموله با استفاده از دو دستگاه خودرو سواری پژو و سمند در حال انتقال بود، افزود: ۶۸ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش به صورت ماهرانه‌ای در خودرو سمند جاسازی شده بود.

وی بیان کرد: این باند به قصد فریب ایستگاه های بازرسی در پوشش خانواده متشکل از چهار نفر مرد یک خانم و دو نفر کودک در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در مسیر شهرستان دیلم شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

شبانی گفت: با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، شهرستان‌های دیلم و گناوه، عملیات تعقیب و گریز کوتاه اعضای این باند انجام شد و هر دو خودرو متوقف شدند و پس از کشف مواد مخدر جاساز شده، اعضای باند دستگیر و در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارند.

وی ادامه داد: در خودروی سمند که حامل مواد مخدر بود دو نفر مرد و یک خانم و دو کودک حضور داشتند و در خودروی پژو نیز دو نفر حضور داشتند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار