شهردار سرعین گفت: توانمندی‌های سرعین در نمایشگاه شهرداری‌ها به معرض دید مردم گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲ 21 February 2015

به گزارش فارس، رضا زنده‌دل در جلسه شورای شهر سرعین اظهار کرد: این نمایشگاه که از روز شنبه به مدت چهار روز در تهران دایر است، شهرداری سرعین حضور فعال و گسترده داشته و در جنبه‌ها و بخش‌های مختلف توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارد.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری اتفاق خوبی که در این شهر رخ داد، افزایش سرانه فضای سبز برای ایجاد فضای مناسب شهری و ایجاد تجهیزات مناسب در پارک‌ها و مناطق مختلف شهری بود که هموطنان از این بستر فراهم شده استفاده کنند.

شهردار سرعین گفت:‌ در شهر سرعین بیش از 400 میلیون تومان اعتبار برای توسعه فضای سبز و شش میلیارد تومان نیز کار عمرانی به انجام رسیده که بخش عظیمی از جدول‌گذاری، بهسازی و ساماندهی فضای شهری به ویژه روکش آسفالت و پیاده‌روسازی نیز به انجام رسیده است.

زنده‌دل در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای کمربندی شهر سرعین 800 میلیون تومان اعتبار هزینه شده به طوریکه با دو میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار قصد داریم در سال آینده این پروژه را تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

وی به زیباسازی، نورپردازی و تغییرات بسیار عمده در سیمای شهری اردبیل تا فصل گردشگری و ورود مسافران اشاره کرد و ادامه داد: ما امیدواریم با یک طراحی و برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم در این زمینه نیز کارهای هدف‌گذاری‌ شده را به سرانجام برسانیم.

زنده‌دل بیان کرد: برای جمع‌آوری مکانیزه زباله 400 میلیون تومان هزینه شده به طوریکه جمع‌آوری زباله به شکل مکانیزه انجام می‌شود.

وی افزایش خرید و تجهیز ماشین‌آلات برای ارائه خدمات در زمان بارش برف و وقوع حوادث مختلف را یادآور شد و اضافه کرد: برای اولین بار با زنده‌‌گیری سگ‌های ولگرد سعی کردیم تا از تلف شدن آنها جلوگیری کنیم به طوریکه تاکنون 140 سگ به این طریق جمع‌آوری شده است.

شهردار سرعین در پایان بودجه سال آینده شهرداری سرعین را 14 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: به زودی بودجه شهرداری سرعین برای تصویب نهایی به شورای شهر تقدیم می‌شود تا بعد از تصویب نهایی آن را برای اجرا به شهرداری تحویل دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار