معاون دادگستري يزد:
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: کار فرهنگی نیازمند به ابتکار و خلاقیت است تا شخصیت و جهان بینی آحاد جامعه را تعالی بخشد .
کد خبر: ۶۴۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 28 August 2018

«محمدرضا عرشیان در حاشیه بازدید و ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی حوزه قضایی مهریز، افزود: دستگاه قضایی باید پیشرو و الگو برای سایر دستگاه ها و مردم در نظم، قانومندی، اخلاق مداری و خدمت رسانی باشد .

وی اظهار كرد: بازدیدها و دیدار از نزدیک با کارکنان حوزه های قضایی نقش به سزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی دارد که ضمن شناسایی نواقص و کمبودها، ارتباط چهره به چهره با کارکنان باعث ایجاد انگیزه و جذب انتقادات و پیشنهادات ارزنده و راهگشای کارکنان می گردد .

این مقام قضایی، حوزه قضایی مهریز را از حیث فعالیت های فرهنگی خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: کار فرهنگی، یک حرکت جهادی است که نباید منتظر بودجه، ملزومات و برنامه های ابلاغی شد، بلکه همه باید به صورت جهادی و ایثار گونه در جبهه کار فرهنگی تلاش نمایند .

گفتني است، بازدید معاون فرهنگی دادگستری استان یزد از حوزه قضایی مهریز با هدف ارزیابی فعالیت های فرهنگی این حوزه قضایی صورت گرفت و تشکیل مستمر کلاس های اخلاق حرفه ای و برگزاری اردوهای چند منظوره فرهنگی، زیارتی و آموزشی از پیشنهادات کارکنان دادگستری مهریز بود که طرح گردید .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار