معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: هشت هزار و 300 انبار کالا در سامانه جامع بارگزاری این سازمان ثبت شده و اقلام موجود در آن به صورت مستمر رصد می شود.
کد خبر: ۶۵۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ 06 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد دهقان روز پنجشنبه  با اشاره به اینکه سامانه جامع انبارها و مراکزنگهداری کالا در سال گذشته به همت این سازمان به منظور رصد هر چه بهتر مراکز نگهداری کالاها شروع به کار کرده است، افزود: مرحله دوم آمار گیری و ثبت کدپستی همراه با نشانی دقیق محل نیز از اول شهریور ماه امسال آغاز شده است.
وی اضافه کرد: 22 قلم کالا مشمول سامانه اعلام موجودی است و تمامی انباردارها و بنکداران عمده فروش ملزم به ثبت میزان موجودی آن هستند و در صورت دریافت نکردن اطلاعات موجودی کالا بدون هیچ مسامحه ای با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .
وی ادامه داد: به دلیل افت ارزش ریال نسبت به سایر ارزهای دیگر تجارت چمدانی از سوی اتباع عراقی به معضلی برای استان تبدیل و این امر باعث کمبود هر چه بیشتر اقلام ضروری و اساسی ازجمله برنج و روغن شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طبق دستورالعمل های صادره، مسوولان شهرستانی باید هر 10 روز یک بار نسبت به ثبت اطلاعات انبارها با توجه به فرمت جدید اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، احتکار اقلام مورد نیاز مردم از جمله مشکلات این روزهای کشور است که توسط عده ای سودجو انجام شده و رصد اقلام موجود در انبار، می تواند از این مشکل جلوگیری کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار