شهردار قم عنوان کرد؛
شهردار قم گفت: بودجه 330 میلیارد تومانی از محل فروش اوراق مشارکت برای متروی قم پیش بینی شده است.
کد خبر: ۶۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 23 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در دیدار با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد انسجام در زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه قم تاکید کرد و افزود: از شهریورماه امسال استان قم طی هر ماه شاهد افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه ای جدید خواهد بود و اقداماتی در دست انجام است تا وضعیت این شهر در زمینه زیست محیطی نیز تغییراتی را شاهد باشد.

شهردار قم ضمن قدردانی از حمایت هایی که از وی صورت گرفته است به موضوع مترو در قم اشاره و بیان کرد: با توجه به بودجه 330 میلیارد تومانی که از اوراق مشارکت برای مترو پیش بینی شده است می توان با این مبلغ نزدیک به شش کیلومتر از این پروژه را با خرید تجهیزات لازم پیش برد.

وی در خصوص پروژه منوریل نیز بیان کرد: این پروژه نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار است که چنانچه این اعتبار تامین شود منوریل تا پایان سال 95 در اختیار مردم قرار می گیرد.

سقائیان نژاد به مشکلات منطقه پردیسان اشاره کرد و گفت: بلوار مرجعیت به زودی در این منطقه افتتاح و همچنین احداث بلوار زائر نیز در سال جاری عملیاتی می شود و امیدواریم با مسیرهای دسترسی که برای این منطقه در نظر گرفته شده بخشی از مشکلات این منطقه مرتفع شود.

وی ادامه داد: جهت افزایش فضای سبز منطقه پردیسان پنج حلقه چاه در نظر گرفته شده که میزان پمپاژ آب این چاه ها می تواند نزدیک به 400 هکتار از فضای سبز منطقه پردیسان را پشتیبانی کند و چنانچه مساعدت های لازم برای راه اندازی هر چه سریعتر فاضلاب این منطقه انجام شود قطعا استفاده از آب آن می تواند در گسترش فضای سبز و همچنین حل معضل فاضلاب این منطقه کمک کند.

شهردار قم در پایان از افتتاح دو بوستان جدید در منطقه نیروگاه خبر داد و افزود: پارک جوان این منطقه نیز دارای ردیف بودجه است که می تواند در گسترش این پارک تاثیرگذار باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار