مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان خوی گفت: بیش از ۷ هزار نفر در موکب صاحب الزمان (عج)شهرستان خوی در ۳۵ کیلومتری جاده نجف کربلا آماده پذیرایی از زائران حضرت برپا می شود.
کد خبر: ۶۵۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 16 September 2018

جابر قهرمان زاده، مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه با بیان اینکه همه ساله موکب 828 صاحب الزمان (عج) شهرستان خوی در 35 کیلومتری جاده نجف کربلا برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی برپا می شود، گفت: امسال نیز این موکب به مدت ده روز آماده پذیرایی از  زائران کربلا است. 

 

وی با اشاره به اینکه در موکب خویی ها حدود 7 هزار نفر اسکان داده می شود، گفت:150 هزار بسته غذایی، 245 هزار لیوان شربت و چایی در مدت 10 روز بین زائران توزیع می شود. 

وی گفت: دراین  موکب همه بخاطر عشق به آن حضرت بدون هیچ چشم داشت مالی کار می کنند و هزینه های موکب را خیرین و عاشقان امام حسین(ع) از شهرستان خوی، خیرین خویی های ساکن شهرها تامین می کنند. 

 

قهرمان زاده با تاکید بر اینکه امسال با توجه به گسترش خدمات موکب،  نیاز به کمک های گسترده ای داریم، تصریح کرد: از خیرین و همه عاشقان امام حسین درخواست می کنیم کمک ها و نذرهای نقدی خود را به حساب شماره    8191053016  واریز و برای تحویل کمک ها و نذرهای غیرنقدی از قبیل حبوبات و برنج و غیره با شماره تلفن 09142681676 تماس بگیرند.

 

در ادامه حجت الاسلام علی قهرمان زاده مسوول اجرایی موکب گفت: همه ما سفیران مردم خوی و عاشقان و شیعیان این شهرستان در مراسم اربعین کربلا هستیم و همه تلاش می کنیم با احلاق خوب، پسندیده و اسلامی فرهنگ والای مردم این شهرستان را در کشور عراق و در میان تمام زائران امام حسین (ع) از تمام کشورها تداعی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار