معاونت امور اقتصادی و بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن وتجارت خوزستان گفت : 120 تن روغن خوراکی در بازار اهواز درحال توزیع است و این روند تا برطرف کردن نیاز بازار ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۶۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 01 October 2018

ابراهیم نجفیان با اشاره به اینکه روند توزیع وسیع روغن خوراکی در بازار اهواز آغاز شده است بیان کرد: جای هیچگونه نگرانی درخصوص کمبود روغن خوراکی و برخی کالا های اساسی مورد نیاز مردم در بازار وجود ندارد.

وی گفت: از مردم خواستاریم که برای عادی نگه داشتن فضای بازار از احتکار کالاهای خاص مانند روغن خوراکی و رب گوجه جلوگیری کنند و به آرامش بازار کمک کنند.

معاونت امور اقتصادی و بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن وتجارت خوزستان اظهار داشت : با کمک تمام دستگاهها در حال تامین مایحتاج و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هستیم.

نجفیان ادامه داد: متاسفانه خرید بیش از نیاز مردم باعث گران شدن و کمبود برخی کالاها در بازار مثل روغن خوراکی شده است از این رو از مردم خواستاریم که به اندازه نیاز خود خرید کنند و نگران تامین کالاهای اساسی نباشند.

در روزهای اخیر قیمت برخی محصولات کشاورزی از جمله گوجه و سیب زمینی سه برابر شده است که ستاد تنظیم بازار استان با اجرای تمهیداتی از جمله تشدید بازرسی، ورود برخی محصولات کشاورزی به استان و ممنوع صادرات گوجه تلاش در کاهش قیمت این کالاها دارند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار