باید بدانید شبکه‌های اجتماعی می‌توانند نقش موثری در توسعه صنعت گردشگری ایفا كنند به‌همین منظور باید با برنامه‌ریزی کارشناسی و تمرکز بر بازاریابی و تبلیغات موثر، از این فرصت عصر نوین، در جذب گردشگر، چه در سطح داخلی چه در سطح خارجی بهره‌مند شد.
کد خبر: ۶۶۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 01 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: با توجه به شعار امسال سازمان جهانی یونسکو به‌مناسبت روز جهانی جهانگردی، با عنوان «گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک»، نشست تخصصی گردشگری و تحول دیجیتالی در روز ۹ مهرماه سال جاری با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی فارس، انجمن علمی گردشگری ایران، رسانه راه بلد و آژانس بهین برگ در هتل آپادانا تخت جمشید اجرا می‌شود.
سیاوش سیاوشی، مدیر عامل شرکت خدمات مسافرتی بهین برگ به عنوان یکی از سخنرانان این نشست گفت: شعار سال روز جهانی گردشگری که توسعه گردشگری با دنیای دیجیتال است، محور این نشست قرار دارد.
وی افزود: تحول دیجیتال، امروز دامنه و کاربرد گسترده دارد و اگر بخواهیم در عرصه رقابت گردشگری ماندگار شویم، باید در این حوزه رقابتی، حرفی برای گفتن داشته باشیم.
سیاوشی با تأکید بر جایگاه فارس به‌عنوان چهارمین استان کشور در جایگاه کسب و کار الکترونیک اظهار کرد: باید از این موقعیت در توسعه گردشگری و رشد این صنعت استفاده موثر كنیم.
وی بیان کرد: به این ترتیب باید زمینه‌ای فراهم شود تا صنعت گردشگری به سمت هوشمند شدن سوق داده شود و کارها در این حوزه با روش الکترونیک و دیجیتال تسهیل شود.
محمد انصاری، مدیرکل هتل آپادانا تخت جمشید و مدیر عامل رسانه را بلد نیز با تاکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی در اطلاع‌رسانی گفت: از سال ۲۰۱۱ شبكه‌های اجتماعی بخش جدانشدنی از جامعه تجارت و کسب و کارها شد.
وی افزود: باید بدانید شبکه‌های اجتماعی می‌توانند نقش موثری در توسعه صنعت گردشگری ایفا كنند به‌همین منظور باید با برنامه‌ریزی کارشناسی و تمرکز بر بازاریابی و تبلیغات موثر، از این فرصت عصر نوین، در جذب گردشگر، چه در سطح داخلی چه در سطح خارجی بهره‌مند شد.
انصاری همچنین گفت: در عصر آی تی امکانات پیشرفته با مخاطبان گسترده در سطح بین‌المللی فرا روی ما قرار دارند و در کمترین زمان ممکن می‌توان با افراد ارتباط برقرار کرد اما باید به این نکته نیز توجه داشت که تأثیرگذاری بر روی افراد مسلما از گذشته سخت‌تر است و باید از راهکارهای علمی برای این امر استفاده کرد.
وی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها در جهت توسعه گردشگری استان فارس استفاده فعالان کسب و کار این صنعت از دنیای دیجیتال است و این افراد باید مسئله آموزش در این زمینه را جدی‌تر از قبل دنبال كنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از این فرصت در جهت پیشرفت بیش از پیش گردشگری استان گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار