در جلسه ستاد عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم مطرح شد:
افزایش تسهیلات ویژه برای ساخت هتل و مراکز اقامتی در جلسه ستاد عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم به تصویب رسید.
کد خبر: ۶۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 27 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پنجاه و پنجمین جلسه ستاد عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم امروز دوشنبه با حضور شهردار قم، رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از مدیران ارشد شهرداری قم برگزار شد.

در این جلسه مواردی همچون ارائه تسهیلات ویژه برای ساخت هتل و مراکز اقامتی، اجرای بحث ممیزی املاک در منطقه هفت به صورت پایلوت و پیگیری پرونده‌ پروژه‌های شهید کاظمی، زمزم، اریکه ملل و مجتمع تجاری امین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

افزایش تسهیلات ویژه شهرداری قم برای ساخت هتل و مراکز اقامتی از موضوعات اصلی مطرح شده در این جلسه بود که حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آتش‌زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر در این زمینه گفت: تا پیش از این تسهیلات را برای ساخت هتل‌های 5 ستاره به متراژ بالای 500 متر در نظر گرفته شده بود اما در حال حاضر در صدد هستیم طرحی را مصوب کنیم تا هم میزان تسهیلات افزایش یابد و هم تسهیلات شامل ساخت و سازهای به متراژ پائین‌تر هم شود.

شهردار قم هم در این زمینه با اشاره به همکاری دیگر نهادها در راستای افزایش کمی و کیفی هتل‌ها و مراکز اقامتی در شهر قم اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای شهر قم افزایش تعداد هتل‌های با کیفیت است نیازمند همکاری دیگر نهادها مانند سازمان میراث فرهنگی هستیم.

اجرای طرح ممیزی املاک به صورت پایلوت در شهرداری منطقه 7 موضوع دیگری بود که در این جلسه بررسی شد و مرتضی سقائیان‌نژاد در این زمینه تاکید کرد: یکی از پایه‌های درآمدی شهرداری ممیزی املاک است و تشریفات اداری نباید مانع پیشرفت امور در این زمینه شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار