تازه های پلیسی استان فارس
300 میلیون خرید با چک جعلی!/دستگیری زورگیران و گوشی قاپ ها در شیراز/کشف 15600 نخ سیگار قاچاق در مرودشت/ توقیف خودرویی با بیش از 25 میلیون خلافی/یک کشته در تصادف تریلی با وانت پیکان/پاکسازی مناطق آلوده در سپیدان/کشف بیش از 19 کیلو تریاک در خودروی رها شده در خیابان
کد خبر: ۶۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 28 July 2015
تابناک فارس:

300 میلیون خرید با چک جعلی!

فرمانده انتظامي شهرستان "كازرون" استان فارس از دستگيري دو نفركه با ارائه چك جعلي جهت خريد از يك فروشگاه لوازم كشاورزي بيش از 300 ميلیون ريال كلاهبرداري كرده بودند، خبر داد.

سرهنگ" مهرداد مشوق " اظهار كرد: سه نفر با مراجعه به يك فروشگاه لوازم كشاورزي و جلب اعتماد مدير فروشگاه در ازاي خريد كود پروتئيني يك فقره چك به ارزش 300 ميليون ريال ارائه مي كنند كه شاكي پس از مدتي متوجه جعلي بودن چك پرداختي شده و موضوع را به پليس آگاهي شهرستان اطلاع مي دهد.

وي افزود : با توجه به اظهارات شاكي تحقيقات وسيع و گسترده اي توسط كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان انجام گرفت و با اقدامات خاص و ويژه پليسي سرانجام رد پاي متهمان در شهر كازرون به دست آمد و در عمليات ضربتي دو نفر از آنها دستگير شدند .

سرهنگ "مشوق" با بيان اينكه متهمان در تحقيقات به كلاهبرداري به شيوه فوق اعتراف كردند، افزود: متهمان به مراجع قضائي معرفي شدند.

وي گفت: براي جلوگيري از وقوع اين نوع كلاهبرداري ها به صاحبان كارخانه هاو شركت ها و فروشگاه ها توصيه مي شود قبل از معامله اوراق تجاري ارائه شده توسط مشتري را به دقت بررسي و پس از انجام اطمينان لازم اقدام به معامله كنند و هرگونه موارد مشكوك را سريعاً به پليس اطلاع دهند.

دستگیری زورگیران و گوشی قاپ ها در شیراز

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح حوزه استحفاظي كلانتري 22 "آزادگان" شيراز، موضوع به صورت ويژه در دستور كار عوامل گشت و تجسس كلانتري قرار گرفت.

سرهنگ "بهادر اسماعيلي" ادامه داد: مأموران تجسس کلانتری هنگام گشت زني نامحسوس در سطح حوزه استحفاظي 2 نفر راکب و ترکنشین يك دستگاه موتورسيكلت را در حال زورگيري مشاهده و شناسايي كردند.وي با بيان اينكه متهمان در اين سرقت موفق به اخاذی نشدند، تصريح كرد: پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي در نهايت مخفيگاه اين افراد شناسايي و مأموران ضمن هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات غافلگيرانه آنها را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهمان در تحقيقات اظهار ندامت و پشيماني كردند،افزود: اين دو سارق با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

وي ادامه داد: شهروندان هشدارهاي پليس پيرامون پيشگيري از بروز انواع سرقت را جدي بگيرند و در ساعت هاي پاياني شب از تردد در مكان هاي خلوت و تاريك پرهيز كنند.

کشف 15600 نخ سیگار قاچاق در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از فعالیت فردی در زمینه خرید و توزیع سیگار قاچاق در یکی از محله هاي شهرستان مطلع و موضوع را جهت بررسی بیشتر در دستور کارخود قرار دادند.

سرهنگ "علي شیبانیان" افزود: ماموران با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی، بکارگیری شگردهای پلیسی و رصد اخبار و اطلاعات موفق به شناسایی متهم شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی دقیق آدرس متهم با هماهنگی مقام قضائی از مغازه وی بازرسی كه در نتيجه آن تعداد 15 هزار 600 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

سرهنگ "شیبانیان" با اشاره به اینکه استعمال مواد دخانی به ویژه سیگار مقدمه گرفتاری در بلای خانمان سوز اعتیاد و نشانه گرفتن جوانی ونشاط جامعه است، خاطر نشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با قاچاق سیگار یکی از اولویت های انتظامی شهرستان است.

توقیف خودرویی با بیش از 25 میلیون خلافی

رئيس پليس راه شمالي استان فارس گفت: مأموران پليس راه سعادت شهر يک دستگاه سواري سمند را به علت انجام تخلفات حادثه ساز متوقف كردند.

سرهنگ "كسري سيروسي" افزود: در استعلام صورت گرفته از سيستم مشخص شد اين خودرو داراي 25 ميليون و 650 هزار ريال جريمه پرداخت نشده است.

ويبا اشاره به انتقال خودرو مذکور به پارکينگخاطرنشان کرد: برخورد قانوني و بدون اغماض ماموران پليس راه تنها با هدف پيشگيري از وقوع تصادفات و حفظ سلامتي مسافران انجام مي شود.

یک کشته در تصادف تریلی با وانت پیکان

سانحه رانندگی در فارس یک کشته بر جا گذاشت .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کشنده ولوو با یک دستگاه وانت پیکان در 85 کیلومتری مسیر آباده - اصفهان ، راننده خودرو سواری در دم جان باخت .

سرهنگ سیروسی علت این سانحه را بی توجهی راننده کشنده به جلو اعلام کرد .

پاکسازی مناطق آلوده در سپیدان

فرمانده انتظامي شهرستان سپيدان گفت :ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي مناطق آلوده، موفق به كشف مقاديري مواد مخدر شدند.

سرهنگ "سلطان محمدي" تصريح كرد: در اين راستا 84 گرم ترياك، 156 گرم سوخته ترياك،2 گرم شيره ترياك، 4 گرم هروئين كشف و 13 نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگير كردند.

وي افزود : شهروندان مي توانند اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف بیش از 19 کیلو تریاک در خودروی رها شده در خیابان

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وجود یک دستگاه خودرو زانتیا که دریکی ازخیابان های این شهر بدون صاحب رهاشده بود، ماموران کلانتری گلستان شیراز به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی افزود:ماموران خودرو یاد شده را برای بررسی بیشتر به محل کلانتری انتقال دادند و در بازرسی از این وسیله نقلیه 19 کیلو و 700 گرم تریاک کشف کردند و تلاش برای شناسایی و دستگیری صاحبان این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

سرهنگ رجبعلی رزمجویی ، فرمانده انتظامی شهرستان بوانات نیز اظهار داشت:در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان ، پنج خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان 518 گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند هم گفت:در اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، ماموران انتظامی این شهرستان 11 نفر توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کردند و از آنها 34 گرم هرویین، 9 گرم تریاک، هفت گرم سوخته تریاک، 12 گرم شیشه، شش گرم شیره تریاک، 40 سی سی شربت متادون و 99 عدد قرص روان گردان کشف و سه دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنان نیز توقیف شد.

سرهنگ محمد اسلامی اظهار کرد:متهمان پس از انجام تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت نیز بیان داشت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی 17 نفر از خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ علی شیبانیان افزود:با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از منازل خرده فروشان 249 گرم تریاک، 50 گرم سوخته، یک گرم شیشه ، 80 گرم شیره تریاک و 56 گرم هرویین کشف و یک دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنان نیز توقیف شد.

او اضافه کرد:دستگیر شدگان به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند،

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار